Thursday, March 3, 2011

Aku Rajin..haha

(pic ni nampak tembam! menci! )

hari ni aku takde kelas pagi disebabkan lecture aku cuti..haha..seronok, tapi aku tetap kene bangun awal, sebenarnye tak la awal sangat kul 10..hahahaha..nasib la mata boleh terbukak, sebab subuh baru aku tidur..haha..gile..sebab ape aku baru tidur..tak yah la korang tau..kerja yang aku kene buat memerlukan aku pergi ke library..dah lama gak la aku tak masuk library kolej aku..haha..teruk betul, aku pergi dengan classmate aku..lama gak la kitorang menetap at situ..dari kul 10.30 sampai pukul 12.45..haha..lama tak?? walaupun lama tapi berbaloi sebab aku dapat apa yang cari..so dah lepas dah dapat apa yang di cari, apa lagi pergi cari makanan la pulak..perut lapar gile sebab dari pagi tak makan..tu je aku nak cerita..otak tibe-tibe blur!! =_=" k bubye!

10 comments:

shah amirul said...

rajin ke buat2 rajin ni? hihi

BuLat i2 CirCLE said...

alah 10.30-12.45..kejap je 2...hehe

r-5 said...

hahaha bagus2 teruskan usaha belajar. hehehe. :)

Hanif said...

mmg rajin...skor a ye sains sosial..huhu

mr.syazwan said...

study smart jiwa pasti selamat

=_=

Cik Yatt said...

shah amirul>>
dua2 kot..haha

Cik Yatt said...

BuLat i2 CirCLE>>
trase lame sbb prot ngah lapa..haha

Cik Yatt said...

r-5>>
ok mekaseh..=)

Cik Yatt said...

Hanif>>

okey anip..same2 skor la...=)

Cik Yatt said...

mr.syazwan>>

alrite bro..hehe