Saturday, May 31, 2014

Nak Bergaya? Tanya Yatt Bagaimana.

sticky pos, entry baru selak bawah

Assalamualaikum

hai korang!!! ni aku nak promote diri sendiri ni.. haha.. bukan diri sendiri la, nak promote diri sendiri watpe ioalsss dan berpunya.. hehe.. ni nak promote Instagram dengan facebook aku.. aku promote sebenarnya untuk bisnes online yang baru je aku berjinak-jinak.. entry lama aku ada cerita pasal rayban yang aku belikan.. sekarang aku menjual pulak gitewww..hehe..ala saje je cari duit belanja lebih.. nak kawen katanya! Hhaha

so korang kalau ada nak cari shade yang harga murah dan kualiti tiptop boleh roger aku tau.. harga tak sampai rm200 pun macam jual kat kedai tu.. kenapa nak keluarkan duit banyak-banyak walhal korang boleh berjimat tapi masih dapat memiliki benda yang setanding dengan yang harga RM200-RM1000.. 

ada macam-macam jenis dan corak ada.. korang boleh pergi usha IG aku dengan Facebook aku, dekat facebook lagi banyak gambar pilihan sebab ig aku baru je nak upload sikit-sikit.. kualiti aku jamin korang berpuas hati, cermin dia bukan plastik okey macam jual kat pasar-pasar tu.. tapi kaca, yang ada sinaran UV protection.. sangat menjaga mata korang dari matahari.. kalau yang murah-murah tu korang pakai sebenarnya akan merosakkan mata korang lagi.. serius aku tak tipu, dulu aku pakai jugak yang murah-murah tu, tapi sekarang aku dah sedar benda tu memang la jimat duit.. tapi takkan tak sayang matakan?


kalau tak percaya korang kena beli satu dan cuba dulu rasakan perbezaan dia macam mana, dulu aku beli sekali terus lagi nak beli dan beli.. sangat selesa pakai dan berkualiti.. ada macam-macam patern boleh bergaya ikot moodkan.. haha..


so korang mana yang ada teringin nak beli roger aku okey.. inshaAllah akan di beri layanan yang istimewa.. kalau siapa yang duduk dekat dengan aku, boleh je aku nak bagi tengok sample die camne yang aku punya tu.. sekurang korang tahu yang aku tak tipu..

korang boleh contact aku kat sini..

WHATSAPP/MESEJ : 0172428201


okey sebelum tu aku nak bagi tips macam mana nak tahu yang patern shade tu sesuai dengan bentuk muka korang.. tips ni aku yang cipta sendirilah..hehe.. sebab tak semua patern akan sesuai dengan bentuk muka kita, kita manusiakan bentuk muka pelbagai.. okey apa yang aku buat sebelum beli satu-satu shades adalah aku akan pergi kedai, biasanya kiosk-kiosk kecil kat mall.. kan banyak kiosk yang jual shade2 macam-macam bentukkan.. so aku trylah patern mana yang aku berkenan, tengok sesuai tak dengan muka.. rasa comel tak pakai, rasa hensem tak..haha.. selfie jangan lupa okey, tu pun kalau korang tak malu..hahaha

tapi kebiasaan patern Wayfarer dan Aviator sesuai dengan ramai orang.. gambar bawah patern rayban Wayfarer yang aku dengan en buah ati pakai.. Rayban Wayfarer En buah hati dan Rayban Wayfarer Rare aku pakai.. owh ye, walaupun Aviator ramai sesuai pakai. tapi aku tak..hehe.. aku sesuai rayban Caravan.. see banyak jeniskan? so kalau nak tahu boleh tengok gambar kat facebook aku oke..



so lepas ni korang pergi mall nak tengok wayang tu..singgah la kejap kiosk kecik tu, lepas tu try.. haha.. so korang tak la rugi beli memahal tapi tak sesuai dengan muka, dan pakai pun tak okeykan.. terpaksa bagi kat orang lain.. dah orang lain yang bergaya, korang menangis la tengok...haha.. so ada rasa nak beli contact aku tau.. tau! :)


p/s: selamat bergaya kesayangan semua! :)

7 comments:

Nuriesya Nadia said...

Ade harga kasih sayang tak Yatt ? Hahaha

Yattakasah said...

Nuriesya Nadia > semua dah yatt letak harga kasih sayang sepenuh hati..hehhee

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga bsnes berkmbg maju tau dear..

Miza Idgihat said...

Cantik la. Waaaaa. Moga bisness akak yatt terus berkembang. Aamiin :)

Hana Soffelia said...

Oit, akak memang cari kaca mata baru ni sebab yg lama dah selamat naurah patahkan. tsk

nanti nak, akak roger awak eh. nanti kasi harga kasih syg tau. ;-)

Unknown said...

Bole test dulu tak? hehe

iAmCekbolat said...

wahhh dulu minat minat suke suke skrg dh jdi pnjual dah .

good good :D