Wednesday, November 6, 2013

Tetamu Istimewa

Assalamualaikum..

cerita hari isnin hari ni baru dan nak update.. maklumlah sibuk jadi suri rumah..hehe.. agak agak korang dapat teka tak siapa tetamu istimewa aku tu? hehe.. yang tak dapat teka tu, tetamu istimewa tu adalah en buah atilah siapa lagi.. dah katanya istimewa tentu tentulah dia..

dua bulan lebih wo tak jumpa.. rindu kat en buah ati tak payah cakap lakan.. kebetulan en buah ati ada urusan dekat UPSI tu yang sekali datang rumah aku tu.. dekat dah.. dan kalau dah datang rumah, memang takkkan la aku nak bagi balik awal hehe.. petang baru dibenarkan balik.. 

so kali ni aku masak-masakkan untuk en buah hati..ehe.. tengok dia makan apa yang aku masak kemain selera.. haish.. berbunga-bunga ati kite tau.. hehe.. walaupun apa yang aku masak tak sehebat mak-mak.. ada kurang sana sini.. tapi tengok abah makan selera en buah ati makan selera, tu pun dah cukup baik.. alhamdulillah..


aku tuntang-tuntang kat dapur dia bahagia silang kaki tengok tv..hehe.. takpe bukan datang selalu.. ada gak en buah ati tanya nak tolong pape ke.. cepat-cepat aku halau dia suruh duduk depan..haha.. dah datang jejauh special sikit la layanannyekan.. nanti dah kawen taknak tolong.. aku bebelkan..hahahhaha..

thanks buah ati datang rumah kita.. malu-malu dengan abah.. haha.. cepat-cepat la jadi menantu.. tak la sunyi sangat rumah ni..hee love u!

5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ececehhhh..suka dia ea..hihi

SAMIQA ♥ said...

amboi.. berbunga hati.. bestnya kak.. cepat2 lah kak kahwin :)

Puan Ezy said...

comel... hikhik

Azhafizah Md Nor said...

nanti dah kawen kene rajin masak la camni kan..hee

Lily Patrah said...

Kawen la cepatttt....! Dpt kwn ipar lg. Ehh, ade ke?haha