Sunday, August 19, 2012

Salam Lebaran..

hye..selamat hari raya korang..macam mana hari raya korang tahun nie? meriah?? aku macam biasa sentiasa meriah..alhamdulillah..just abang yang pertama je raya rumah mertua..yang lain semua raya kat rumah aku..rumah aku nie dah jadi kampung, so raya rumah sendiri saja..atok dengan nenek pun dah takde..


korang raya mana pulak tahun nie?? tema baju kaler ape?? aku macam yang korang boleh nampak kat gambar kat atas warna ungu..auuww2..hihi..sama tema dengan ibu..maklumlah, belum kahwin pakai sesame dengan ibulah..dah kawin dengan suami pulak..ngeee..yang part sama dengan suami tu tak sabar tahu..hihi..

akhir kata..maaf jika ada kesilapan yang dilakukan, terkasar bahasa, perlakuan, dan segalanya..harap di maafi..raya jemput datang rumah tau..tapi inform dulu keh.. =)

4 comments:

Myra Amira said...

selamat hari raya achik... nnti datang beraya kat rumah aku okeh :)

AmirFX said...

Selamat Raya! Jangan men mercun yerrr...

Cik Kay Jue said...

selamat hari raya juga.. :)

Hasrina said...

awak,selamat hari raya.

p.s.love love love your baju kurung :)