Tuesday, August 21, 2012

Koleksi Gambar Raya.

kali nie aku taknak bebel panjang-panjang..cuma aku kasi korang cuci mata dengan gambar raya aku tahun ni..tahun nie meriah dari tahun lepas, ada satu masa semua adik beradik ada..tu part paling aku suka..sebab sangat susah semua nak ada dalam satu masa..maklumlah masing-masing dah bekeluarga dan bekerjaya..

so kepada korang, selamat menonton. #eh 


family kakak aku..no 2


family abang aku..no 3..


family abang aku..no4


family aku no5..haha..ceh..gambar sesorang nak family jadah..maklumlah orang bujang lagi..ni posing dengan kasut raya sendiri jelah..huhu..


 with my big bro..nak ngorat aku sila ngorat dorang dulu, sekian..hehe..suka sangat gambar nie..


adik beradik aku ikut turutan..abang 1st je takde..tengok nak sama tinggi dengan abang yang atas akukan..walaupun jarak umut kitorang 10 tahun..hehe..dan aku je sorang yang belum kawen..ngee..

my lovely ibu..tiap tahun mesti sama tema baju dengan ibu..bujang lagi, perlulah sama dengan ibu..hee..

anak buah yang rapat dengan aku..tengok, makcik sama muda dengan dorangkan..haha..#perasan..

abah dengan ibu..MMMuaaahh!! Buah hati dunia akhirat..
ehem..=P

baraan..tahun nie ramai dari tahun lepas..penuh rumah..


sesi bermaaf-maafan di hari raya pertama..



yang ni versi gedik..


ni gambar raya ke2..tetibe terselit lak..hee..see, gila kurus aku..tak tau la napa..nak kata diet tak..habis baju raya aku semua jadi besar..sob..sob..


last but not least..anak buah aku yang paling kecik.. Safiyyah Humairah aka Fiyya..suka buat muka bila nak snap pic..omeyy..

9 comments:

Ezy Chiaki said...

meriahnyeee!

sekihei seky said...

seronoknyeeeeee... :D

maaf lahir bathin jugak yaw.. :D

Nurrul said...

Bestnya ! ! Ramai betul anak buah Cik Yatt... hehe.. ^^

empunya badan bila ekk ??

nur anis said...

tempat akak pun ada baraan..:)

awek retro said...

selamat hari raya sis...

Liquid said...

Slamat hari raya =)

miss Fyqa said...

Selamat Hari Raya :)

Izara4eva™ said...

sakan aih dia beraya :)

najmi^^ said...

ungu! Happy Eid!