Thursday, April 26, 2012

Dapat Pun

dah lama aku teringin makan beger..huhu..sebab cuti nie kenyang je kat rumah..nak makan beger time lapar baru masyukk makan..haha..dan akhirnya dapat jugak aku makan beger..wehuuu..kalau at kolej teringin beger turun je cafe tapi kat rumah nie..malas nak setat enjin kete n kuar..nak bawak moto tak reti dah..hahaha..terok2..


walaupun gambar beger tu macam comot-comot..tapi aku makan dengan berselera hokeyy..sebab sedap..nyum3..dan akibat daripada dah lama tak makan beger..aku beli double daging ayam special..hahaha..hamik 3 in 1..hahaha..baru puas hati der...tapi kalau biasa aku akan beli beger daging..

dekat tempat korang berapa ringgit untuk double special?? kat tempat aku yang ni aku beli 3ringgit jer..kalau at kolej aku..beger biasa satu 2ringgit..kire murah lakan..aku rasa kat bandar macam tak dapat 3ringgit?? nilah salah satu untungnye duduk kampung..tenang, aman, tiada pencemaran, tak sesak dan beger murah..hahahahaha..

60 comments:

BlueiceButterfly said...

~murah la 2..sdapnya..lapar pulak..hehe :)

jaakechik said...

hai mgidam mcm org preggy aja lagaknya,hehe...kalo kt sini yg double rm2.90. biasarm rm1.90.

teratak hati said...

klu nk mkn beger dkt je,kt simpang dpan rumah,jln kaki je smpi..

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedapnya..lama gak xmkn bger..

are_lin@yu said...

ayu nak sikit boleh??hehe

Hanamiko Sakura said...

duduk kampung memang best.. kalau bawa motor boleh rempit laju2.. hahaha

!em@ GurLz said...

btul2...
murah n sedap ^^

wah...
tekak teringin plax nx mam beger...
blex nty nx bli la...
hihi...
iema x ckup 1... biase iema bli 2... ^^

fatin hanani said...

murah la tu...smlm fatin bru ja beli burgr hehe..emm kat sini yang burger aym special pun dh 3.20..klu double 4inggt lebh kowt..mahai kan

lisa said...

lisa kalau burger yg cmni kurang sikit..hehe bukan apa, cepat muak T__T

Rtp Farra Arisha said...

i also love to eat burger! burger yang paling spesial. tapi klo selalu makan burger, naik bosan juga hehehe

Cik Yatt said...

BlueiceButterfly>> tngok mknnkan.hee

Cik Yatt said...

jaakechik>> eh murh gak tu

Cik Yatt said...

teratak hati >> untung la dkat..

Cik Yatt said...

nuyui a.k.a miss YUI>> sdap2..

Cik Yatt said...

are_lin@yu>> hbes dah..hehe

Cik Yatt said...

Hanamiko Sakura>> hahah..tak reti bwak moto

Cik Yatt said...

!em@ GurLz>> kdang2 sme la tak ckup 1..haha

Cik Yatt said...

fatin hanani>> ade lgi mhalkan

Kathy Tuah said...

kalau duk kampung mmg best kan.. beger pun sedap, pastu murah.. haii..terus teringin nak makan beger ni..

Cik Yatt said...

lisa>> msti suke mcd

Cik Yatt said...

Rtp Farra Arisha>> cik yatt jrang mkn beger..gemok nnt mkn slalu.hahha

Cik Yatt said...

Kathy Tuah>> bnyk kbaikan dok kg..kekurngan ade gak..

m!3yr4h_LolLy said...

perrghhhh. terliur pulak aih tgk gambar beger nie.

kat kampung mieyrah kalau dabel macam gitu rasanya rm3 lebih kot.

BP Boy said...

baru pas makan.. tp pas bace entry ni, rase cam nak mencekik lagi.. adoii

AmirFX said...

Setuju gak.. Kalau kat kampung beger mesti sedp sebab takder pencemaran sangat.. hihi..

♥ farhana ♥ said...

sy sukeee sgt makan burger..sedapnyeee,,,huhu

gdsbnga said...

samelah kite pung tk reti bawak moto . kereta pulak dah lama sangat tak bawak . dah lupe kot guane nak bawak . harhar .

Cik Yatt said...

m!3yr4h_LolLy>> trliur kene beli..

Cik Yatt said...

BP Boy>> haha..nasib laa

Cik Yatt said...

AmirFX>> at pekan pon ade yg sdap n tak trcmar jgak

Cik Yatt said...

♥ farhana ♥>> hee..same lah

Cik Yatt said...

gdsbnga >> hee..yeke...kene la praktis slalu tu

ஜ miss klanika ஜ said...

melantak beger yekkk. nak jugekkk

Cik Yatt said...

ஜ miss klanika ஜ >> hhee..hbes dah

Hanie Dew said...

Kat sri gombak ni pun masih tak lebih dr RM3

Liyana Izzati said...

Hhaha. Sedapnya burger. Lapar pulak jadinya...

Liyana Izzati said...

Hhaha. Sedapnya burger. Lapar pulak jadinya...

Ezy Chiaki said...

sedap2!

Cik Yatt said...

Hanie Dew>> untung laa..

Cik Yatt said...

Liyana Izzati >> jum lpak mkn bege..hee

Cik Yatt said...

Ezy Chiaki>> sngat...!

Mr.She said...

kat manaaa? nk g beli jugak. hewhew :P

Cik Yatt said...

Mr.She >> felda soeharto selangor..hee

coklat susu said...

bawak moto la senang sis~~hihihii*kata2 dri org yg xpndai bwk kereta*

Camy Alya said...

dapnye ^^

ayie said...

semalam baru makan burger.. dah 2 bln xmakan..hehe

CikPuan Azizah said...

burger kalau makan mmg sedap aja... biasa tempat jijah rm2 kalau special tak pasti.sebab tak pernah beli lagi yg special punya..hehe

Cik Yatt said...

coklat susu>> seng mmg la snang dik oi..tkut nk bwak acane?

Cik Yatt said...

ayie>> sme la..lme gak tak mkn,,ni pon bru je dpt nk mkn

Cik Yatt said...

CikPuan Azizah>> pasni kene beli tau..he

-SUPERGIRL- said...

awk takpe lah kecikk .. mee nih tembam .. law mamam brger mesti jd tmbh tembam . haha

azalia hjsalleh said...

hamboi double daging ayam special tau...
i love this kind of burger
sbb kdg2 jemu jugak asik mkn mcd je

Ezad Skytech said...

kat tempat sy mmg tak dpt la double special ni RM3...double pun da RM3.50..kalau double special RM4++ kot...haha..tak ingat..sbb da lama tak beli...hee~

ciksukaberangan said...

burger! lama tak makan. huhu. follow sini :D

ABU said...

blh tahan... lapar plk tenga malam mcm ni..

Myra Azraff said...

huaahhh..teringin berger...tapi tu lah masalahnya..malas nak kuar..=='

Saya Disini said...

sedpnye..nak burger

Cik Yatt said...

-SUPERGIRL->> jngn la kn hri2..hee

Cik Yatt said...

azalia hjsalleh >> legend ni begenye..hee

Cik Yatt said...

ABU>> haha..tngah lapakan