Sunday, May 22, 2011

Melantak di Waktu Petang


korang nampak tak pic yang kat atas ni? tau tak mende?? tu la koktel..sedap tau tak..aku memang suke betul dengan bende tu..sangat sedap bila dimakan ketika cuaca agak-agak panas..perghh..! nikmat gile wa cakap lu..hahaha..senang je nak wat koktel ni..mula-mula, korang pi kedai beli buah dalam tin dan susu cair( aku suka f&N )..dan campurkan boh ais, dah siap..senangkan?? lagi sejuk lagi sedap..kalau aku, tak sejuk sangat tak berapa kot..sebab susukan..aku suka susu kalau sejuk je...( sejuk peti ais ok )..sebab muak kot..so korang terliur tak tengok?? ape lagi pergilah kedai beli dan buat..hehe..


yang ni pulak takkan aku nak bagitahu jugak kot, konfem-konfem la korang tahu yang gambar kat atas ni roti canaikan..ade ke yang tak pernah makan?? ape?? ade?? ish2..korang pergi makan sekarang..rugi tau, tak pernah makan roti canai..sedap woooo..( aku lagi suka ibu aku yang buatkan ).. ni roti canai sarapan pagi tadi ada lebih, syok-syok sembang dengan My Adeul kat FB, lapar pulak perut ni..haha..ape lagi pergi dapur panaskan..pastu aku buatlah sambal tumis cili api buat cicah..perghh!! terbaik wey..aku lagi suka cicah sambal kot..kari pon okey..tapi kuah dal..aku tolak awal-awal..sebab tak pedas tak best..maklumlah lidah jawa..haha..okey ni jer aku nak cerita..oit..!! korang tolong lap air liur yang meleleh tu ye..okay bubye.. =D


p/s: entry ditaip ketika kekenyangan..heee

13 comments:

nub said...

memang bikin aku lapaq. harhar

kokser kokdam said...

woa.. tgh2 malam ni, tibo2 lak rase lapar perot ambo..
=D

akmalhilmi said...

sumpah pic makanan tu buat aku lapa

Cik Yana said...

Arghhh! Jumpa makanan lagi. Dah la cik Yana tak makan apa-apa lagi ni. Jahat! Jahatt! Hehehe~

Cik Yana perlukan VOTE korang yang baik hati :)

mr.syazwan said...

FUUUYOOOO

enak2...

jaga2 kang perut boroi

hahah

iniialahaku said...

roti canai cicah sambal????

Cik Yatt said...

nub>>

hahaha..pi la cari mkanan..

Cik Yatt said...

kokser kokdam>>

hee....:)

Cik Yatt said...

akmalhilmi>>

saje je bagi korang lapa..

Cik Yatt said...

Cik Yana>>

hehehehe..tak de niat...maap2.

Cik Yatt said...

mr.syazwan>>

hahahaha..tak2..pas mkan senam blek...dah kempes da...

Cik Yatt said...

iniialahaku>>

yup..? sedap wooo..try la

Qaseh dalia adelia said...

makan tak ajak ! ni macam nak majuk neh haha