Monday, July 11, 2011

Berkumpulnya Seluruh Ahli Keluarga =)

ahad ritu..family sebelah abah aku ade buat kenduri kat rumah makcik aku, kumpulkan seluruh ahli keluarga adik beradik abah aku, anak-anak, cucu-cucu, cicit-cicit dan seangkatan dengannya..memang ramai gile la..muke-muke yang aku tak pernah tengok pun ade..besar betul keluarga belah abah aku..dah macam kenduri kahwin pun aku tengok time tu.. ni baru family sebelah abah..kalau campur family belah ibu..lagi la ramai gile..*sambil bayangkan kenduri aku kahwin..hahahaha..seronok tau tengok seluruh family berkumpul..meriah sangat-sangat..


pengantin diarak untuk kesekian kalinya..eceh..!


tengok dah macam kenduri kahwin..siap khemah-khemah bagai..ni semua saudara aku..


yang ni abang aku nombor 3..Mohd Sharif A kasah.


ni pulak abang aku no4.. Mohd Solehuddin A kasah
dua-dua ni abang yang aku paling rapat..manje sangat-sangat dengan dorang..
best tau ade abang..heee.



pengantin-pengantin ni semua saudara aku yang kahwin tahun ni..saje wat berarak sekali lagi..untung la dapat berarak lagi..hehehe

7 comments:

Ku Azhar said...

slmt pengantin br! :D

izzad b* said...

bestkan dapat kumpulkan semua sedara mara!cant wait for raya!

Qaseh dalia adelia said...

peeweet kalah pengantin

LaLaLovy said...

comel je pari2 kecil.. banner blog lawa.. follow u baby.

LaLaLovy said...

comel je pari2 kecil.. banner blog lawa.. follow u baby.

nub said...

tahniah, semoga cepat dapat anak. hakhak. naseb hang la kena cop pengantin. kahkah

Zackey said...

Untung dapat berkumpul sekeluarga...aku? aku jarang dapat balik kg... raye pun entahlah balik ke tak...sedihnye...mmm..hidup mesti diteruskan :)