Thursday, September 24, 2020

Mencuba Kembali Menaip

 Assalamualaikum.

ya Allah lama gila aku tinggalkan update blog ni weh, bukan bersawang je dah. siap berkulat, berdaki ada semua aku rasa. dua tahun aku tak buka blog ni sampai aku lupa email apa aku pakai mujur password aku tak lupa. nangis woi kalau lupa sebab banyak gila kenangan dalam blog aku ni. dari tahun 2103 aku sign in, maksudnya dah 7 tahun dah umur blog aku ni.

punca aku berhenti menaip dalam blog ni sebabnya dah kahwin masa tak banyak nak belek benda alah ni. lepas tu sibuk dengan anak, aku tak cemerlang macam orang lain uruskan masa. dan satunya laptop aku rosak ni pakai laptop suami feel dia lainkan, ehhe.. tapi sekarang inshaAllah aku boleh dah kot cuba hehe. aku nak cerita banyak-banyak pasal anak pulaklah. kesian Adnin tak pernah ada cerita dia dalam blog ummi dia ni. tapi ada ke yang baca lagi? haha adalah kot mana tau. takpe Adnin dah besar nanti boleh baca kisah-kisah ummi dia dulu dalam ni. ops bukan ummi je, ayah dia sekali haha!!



belanja satu gambar terkini keluarga kecil aku. masa ulangtahun Adnin 3 tahun. alhamdulillah 3 tahun dah anak aku. makin bijak, makin banyak akal. 

1 comment:

Cuya said...

Saya ingatkan adnin nama lelaki..rupanya ank akk perempuan..heheh

sebab kawan laki saya nama adnin.Welcome back to dunia blogging!