Friday, August 17, 2012

Si Putih Baruku..

akhirnyaaa....setelah penat lelah aku mengumpul duit dapat gak aku beli fon nie..thanks gak kepada buah ati dan abah yang tolong topupkan sikit-sikit..ehehehe..bulan puasa nie memang aku jimat sehabis mungkinlah..berbuka puasa pun masak sendiri je kat bilik, memang sangat jimat wo..kalau tak..laju je duit tu kuar..

beraya dengan fon baru la tahun nie..tahun depan? ermm..pikir-pikir..hahaha..eceli masih pening lagi dengan fon nie..banyak yang aku tak tahu lagikan..so stress, haha..bese la tu..fon baru konfem banyak yang tak tahu..lama-lama nanti tahu lakan..


mekasih gak kat abah yang belanja baju pepel si putih aku ni ha..harga die lagi mahal dari baju raya aku..pffftttt! nasib sama tema warna..so sape-sape yang pakai fon sama dengan aku..sila datang rumah raya nie, dan ajar aku..nanti aku belanja kuih raya dengan air rebina..mekaseh..


p/s:tadi baru lepas buat kuih cornflakes madu..my febret..=)

9 comments:

Ezy Chiaki said...

cantek fon..
\hehekk
raye ngn fon baru gitu

fatin hanani said...

wah syoknya depa dpt phone baru hehe..
jeles2..fatin nak SIII la haha

Nelly The Strange said...

comelnya fon dia ! fon nelly biasa2 je . hehehe

selamat hari raya !!

♥ sitifarhana ♥ said...

wahhhh..s2.....terbaik dr ladang,,,,super duper ohsem!

Nurrul said...

WAHH ! BESTNYA.... Nurrul tahun nie tama lain pulakk.. tahun lepas dah pepel.. :)

*Pinjam sekejap moleyh ?

gdsbnga said...

selamat hari rayaaa yattt !

Rtp Farra Arisha said...

pokoknya, raya Sis Yatt tahun ini serba serbi baru!!! :D ewah. hehehe

Ash Give said...

seronok la beraya dengan henpon baru..

apa apa pun selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin..

Izara4eva™ said...

peewwwittt raya ngn pone bru gak tu.. hikhik