Saturday, July 14, 2012

Buah Hati + Spiderman

akhirnya dapat gak tengok spiderman dengan buah hati..!!! sukenya titewww...eceli dah rancang nak tengok same sebelum cerita nie keluar pawagam lagi kot..berbulan lama yang dulu..eceh..sanggup tahan diri dari menengoknye dulu..demi janji yang telah terpatri..ewah..hehe..maklumlah..member ramai yang kaki wayangkan...

bila dengar member cerita, panas je telinga ni tahu..takpe-takpe tunggu peluang yang ada nak tengok dengan buah hati...dan akhirnya peluang tu ada... yeehuuuu...


nasiblah ada wayang yang dekat sikit dengan rumah aku..sikit jelakan dekatnya tak banyak..kalau tak tak dapat la pi..nasiblah jusco rawang baru bukak pawagam..dapat la aku pergi pun...nak komen pasal cerita nie..entahlah..aku lebih suka hero yang lama kot..dan jalan ceritanya dah dapat agak..so kurang syok..tapi masih boleh tahanlah..

sian buah hati aku dok dengar aku mengomen macam-macam..nasiblah die sudi melayan..hehe..pastu member aku dok kata hero yang baru nie hensem..tapi bagi aku tak pon..buah hati aku lagi kachak ma..hikhik..so aku bagi 3 bintang dari 5..btw hari nie adalah hari yang sangat mengejar masa..tak puas nak lelepak lelama dengan buah hati..tapi dapat kejup pon dah cukup baikkan.. =)


p/s: happy !! =D

12 comments:

fya zainal said...

X sempat tgk lg >.<
Tp suka heroin diaaa emma stone tu :)

Rara Nasiha said...

Hero dia hensem tu. hihi. tergoda. :)

mama rifQy said...

bestnye la die dapat tgk cter ni..huhu...nak buat camno, kat trg ni wayangnye ade 1 je..tuh jauh dari umah....

aniswany said...

alaaa x sempat tgk pun apa2 cita kt wyg since bf xda kt sini..hukhuk sedeyyy
tggu cita keluar kt youtube je lah layan sensorang =D

LaLa mhdnor said...

hero dia hensem lah :P haha

♥ sitifarhana ♥ said...

tak smpt nak tgok lagi...frust betul la..huu

Penyuluh Perikanan said...

975
salam kenal.
saya follow 875..
sudilah follow back.
ditunggu.
terima kasih

elyna mirsada said...

spiderman 2..hehe

miss Fyqa said...

tak tgk pun. huk2

Selamat berpuasa cik Yatt :)

teha said...

kite suke hero die.. hahahha !

Pondok Usang said...

Salam Ramadhan dan selamat berpuasa dik... =)

-SUPERGIRL- said...

salam ramadhan :)