Friday, December 2, 2011

Anak Buah Baru... =)

semalam aku dapat anak buah baru..heppy gile la weh..! anak buah aku yang ke 17..hehehe..ramai tak?? baby girl..tapi lom ada nama lagi..dah lama tak dapat anak buah perempuan yang kecik..so bile dapat perempuan nie, jadi excited yang sangat-sangat..ish..terlalu excited la weh..

sampai-sampai rumah tadi..aku cepat-cepat pergi mandi..sebab baru balik dari kolejkan..so tak elok la nak rapat-rapat dengan baby..tengok bertapa excitednya aku..hehehehe..selalunya balik dari kolej, penat-penat..aku dok terbongkang at katil..nak mandi pun punya la malas..tapi kali nie..laju je aku pergi mandi..ngeee~~


tengok, tembam tak?? baru 2 hari tau umur die.. berat 3.7.. sampai dua lapisan dagu die ade..pipi tembam..adeh..geram betul aku, cubit-cubit..picit-picit..cium-cium... tapi elok je die lelap..tengok la die celik nanti..nak pangku-pangku pulak..GERAM..! :)



p/s: rasa cam tak sabar ada anak sendiri..hehehehe

4 comments:

AmirFX said...

Waaa.. Bulatnyerr...

Anonymous said...

baby perempuan mmg best hehe

Joe_Hans said...

kawen cpat..ader lar baby baru lagi nanti..hehehehhe

syazwani ab said...

waaaa, ramainya anak buah. kikiki

alolo tomey2