Tuesday, October 4, 2011

Doakan Mak Cik Aku..

petang tadi abah aku dapat kol dari pakcik aku yang makcik aku masuk wad..die kene strok..tapi tak teruk la..boleh lagi bergerak-gerak..just rasa macam kebas-kebas sebelah badan belah kanan..serius dah bertahun kot aku tak pergi hospital..klinik tu banyak kali dah kot..asek tak sehat je aku tahun nie..macam-macam ubat telan..adeh..time masuk hospital tu..aduh, bese la macam-macam bau ubat..tetibe rasa tak selesa dengan bau hospital..nak muntah pon ade kot..kalau hospital yang ada aircond tu okey kot.hehe..demand..dah la macam creepy je rasa..kalau aku tinggal sorang-sorang sumpah takut..nangis la nanti..hehe.


nie hospitalnya

erm..time ziarah sedih rasanya tengok..terus terbayang kalau yang tengah baring dekat katil hospital tu ibu aku..huhuhu..tak mahu..tak nak orang yang aku sayang sakit..tapi kalau Allah nak bagi sakit, sakit gakkan..tapi doalah supaya kita sentiasa dalam keadaan sihat..harap makcik aku kembali sehat seperti sediakala amin..




p/s: sesungguhnya sakit itu penghapus dosa.

16 comments:

AmirFX said...

Semoga makcik ktk cepat sembuh...

izzad b* said...

emmoga cepat sembuh ok!amin..

mr.syazwan said...

setiap kali solat doa kita di ebrikan kesihatan yg baik ye

tpi org ckp

if kita sakit bermakna dia menghapuskan dosa2 kita

tu yg wan dgr la

tpi ramai xmau sakit kan

huhu

ejulz said...

smoga beliau cepat sembuh.. :)

Finaz Jaafar said...

semoga beliau cepat sembuh..

ermm kalau ibu yang sakit mmg sedih sebab arwah ibu kte dlu sakit jgk..=(

~izan~ said...

semoga makcik awak cepat sembuh dik.masa tgh sihat ni la kena hargai kesihatan tu.

Papa Mifz said...

semoga makcik nye copek sembuh yer..amin...

Cik Yatt said...

AmirFX>>

insyaAllah amin..

Cik Yatt said...

izzad b*>>

aminnn

Cik Yatt said...

mr.syazwan>>

btul pnyakit hapus dosa..

org taknk sbb tak lrat nak tnggung sakit tu

Cik Yatt said...

ejulz >>

insyaAllah

Cik Yatt said...

Finaz Jaafar>>

amin.yeke? ermmmsti sdeh sngtkan.

Cik Yatt said...

~izan~>>

insyAllah..btul..kne jaga mkn..

tpi sye jenis maen lntak je..hee

Cik Yatt said...

Papa Mifz >>

thanks...amin.

SYUHADA said...

arwah bpk aku mninggal kat sini...uhuk2...T_T

SYUHADA said...
This comment has been removed by the author.