Wednesday, August 31, 2011

Selamat Hari Raya


hye korang pembaca setia blog aku.. selamat hari raya maaf zahir dan batin..
amacam raya? okey kew..aku wat masa ni habiskan masa duduk rumah jela..
tggu esok-esok baru keluar kot..tak sabar nak keluar beraya rumah member-member..
boring kot duduk rumah..sekarang abang-abang dan kakak-kakak aku keluar beraya..
ada yang pergi rumah sebelah mertua..ada yang pergi rumah kawan-kawan dorang..
aku jela tinggal..kene kemas rumah, sidai kain, lipat kain..huhu..orang beraya, aku jadi maid pulak..hohoho.. tapi takpe..dah turn aku dapat keluar beraya..sakan aku beraya nanti.. sampai tak ingat nak balik rumah..hahaha..*gelak jahat..btw raya kedua nie tak penat macam semalam..pergghhh...! semalam memang penat gile..tetamu tak berhenti-henti datang kot.. bila dah orang datang, konfem-konfem la lepas tu banyak pinggan, gelas yang kene basuhkan.. terbaik la..duduk dapur jela aku..heee..okey la..tak nak bebel panjang-panjang..
so korang raya-raya gak..makan tu agak-agak la ye..sakit perut pulak karang..heee..okey bubye..semoge bergembira di hari raya..



p/s: teringin nak beraya dengan buah hati....

4 comments:

KB Emily said...

slmt hari raya my sweet blogger.amik la gmbr full letak..heee

AmirFX said...

Camat Ari Raya.. Datang rumah kelak.. ahakss..

[[nuraficha]] said...

cik yatt comel comel ^.^ selamat hari raya ^.^

mr.syazwan said...

biasa la tu

melayan tetamu

setahun sekali je kot duduk dapur kan??

hahaha

selamat hari raya