Thursday, June 16, 2011

Seronok Betul Bila Kelas Batal

selamat pagi semua..hehe..aku bangun awal der ( batak )..sebab kalau tak aku ada kelas pukul 8 pagi tadi..tapi lepas je dah siap mandi classmate aku incik Shahwal mesej yang kelas cancel.. aduh baru je semangat-semangat nak pergi kelas ni batal pulak, bila aku malas, ada pulak kelas..huhuhu.. pastu housemate aku yang lain pun kelas batal gak, just roomate aku sorang je ada kelas..sian..hahaha..ingatkan aku nak sambung tidur balik, macam tak biasa pulak kalau dapat mesej kelas batal konpem-konpem korang sambung tidur balikkan?? ngaku cepat..! ahaa.. tapi perut aku tak mengizinkan aku untuk melelapkan mata, lapar der.. ingatkan nak makan roti ngan jem kacang n ceklet je..tapi tekak macam tak nak terima lak..sebab hari-hari sebelum aku pi kelas aku telan bende tu.. mane la sempat nak wat pape selain rotikan..lagi-lagi kelas pukul 8..

so teringat kat dapur ada tepung ape lagi buatlah cekodok..cekodok kosong jela..camni la dok rumah bujang..hahahaha.. ni pon mood tetiba rajin, kalau tak, tak jadi gak cekodoknye.. tengah-tengah syok menggoreng cekodok teringat pulak sos cili dah nak habes..alaa..tak best la xde cicah-cicahkan.. aku buatlah sambal menggantikan sos cili..aku memang kalau makan pape suka cicah-cicah ni..lagi-lagi dengan sambal..goreng pisang pon same..sedap wooo... so korang sape yang belum sarapan meh datang rumah aku, banyak lagi ni cekodoknye, nyumm3..hee


shomell tak cekodok aku?? errr *cekodok pun boleh shomell kew??

10 comments:

Isteri Encek Bard said...

hihihi syomel lah.. nampak sedap jer

::FAIZ FARISH:: said...

sedap tak?

al_hakim said...

boleh mintak sikit ni.hehe

Benrauf said...

makanan bujang feveret selepas megi. kreatif jugak makan dgn sambal.

alif haris said...

kelas batal memang best .. tp sakitnye time nk backup balik nnt .. hehehe

Cik Yatt said...

Isteri Encek Bard>>

yeke?? hehehe..thanks..bukan nampk je..rase pon same..ngee

Cik Yatt said...

::FAIZ FARISH:: >>

sedap la der..:)

Cik Yatt said...

al_hakim>

boleh2..xde hal..hehe

Cik Yatt said...

Benrauf>>

dah bese kot makan dengan sambal..cube la try..sedap tau..

Cik Yatt said...

alif haris>>>

haha.,tu xde hal pon