Saturday, April 30, 2011

Pesta Buku..!

akhirnya aku berpeluang juga menjejakkan kaki aku ke PWTC untuk ke pesta buku, serius sangat gembira..hehe..dah lama aku memang merancang nak pergi akhirnya berpeluang..thanks Puan Tini bawak saye.. dan yang lain...heee..kitorang duduk dalam PWTC tu sampai la pesta buku tu nak tutup, lagi pon kitorang pergi petang..mule-mule pusing-pusing teman Pn Tini cari buku rujukan untuk nota dia, time ni aku dah dapat beli dua buah novel..haha..serius tak cukup lagi aku rasa..pusing-pusing lagi, aku nak cari novel yang memang aku nak beli dekat sini, iaitu sambungan dari febret novel aku..Akhir Sebuah Cinta..pusing-pusing rupanya buku-buku dari karangkraf dekat bahagian bawah sekali, ape lagi laju je aku jalan cari novel yang aku nak, dan aku dapat dua buah novel dan dua buah majalah novel yang aku dapat, Hingga Ke Akhirnya ( sambungan akhir sebuah cinta ) dengan Cinta Yang Ku Rasa..thanks gak dekat abang karangkraf yang sangat sporting membantu aku mencari novel..time ni kene cari cepat-cepat sebab dah nak tutup, time tu baru pukul 9.30..awal tol dorang tutup..takpe yang penting aku dapat apa yang aku cari..haha..pastu balik kitorang lepak MCD makan, sebab perut dah lapar gile kot..haha..sampai kolej dekat pukul 12..terbaik..! =)

aku dengan penulis novel ILHAM...

lepak kat surau...macam biasa la aku kalau berpeluang bergambar..hehe

inilah novel-novel yang aku dapat semalam..stok aku baca untuk cuti sem nanti..tak sabarnye...hehehe..


p/s: study untuk final..wish me luck..!

8 comments:

..bicara hati ke hati.. said...

eh?ada buku ilham la..hahaha..

cik fza said...

teringin nk g tp jauh.
teringin nk beli buku ady putra..

Liquid said...

aisey harituh nak p tp tak sompat2 uhu rugi rugi

cik sakdi said...

bengang rasanya bila memnber sms dan ckap ramlee awang murshid ada kat depan dia kat pesta buku. jelsnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! :( anyway, gudluck final oh

Cik Yatt said...

..bicara hati ke hati.. >>

ape lagi beli la..heheh

Cik Yatt said...

cik fza>>

jauh?? duduk mne??

Cik Yatt said...

Liquid>>

hari ni lastkan..pe lgi smpat jew.

Cik Yatt said...

cik sakdi>>

hehe..thun lpas ad jmpe ramlee awang murshid.. thanks..!