Monday, February 14, 2011

Hari Yang Terbaik =)

hari yang memang terbaik sangat-sangat la..rezeki kami sekelas dapat makan free lecturer komunikasi aku, Puan Tini belanja makan kenny Rogers..haha..ulang lagi sekali kenny Rogers, kau dapat?? tak kan..haha..jangan jeles..sebenarnya kitorang ada kelas pagi dengan puan, tapi ada sebab-sebab yang tak dapat dielakkan kelas kembali ke petang..so dengan masa-masa yang banyak terluang apa lagi puan dengan berbesar hati nak belanja kitorang makan, sape nak tolak rezeki beb..perut memang time tu tengah lapar offer Kenny Rogers lak tu memang tak tolak lakan..so dengan hati berbunga-bunga puan pon bawak kitorang pi makan kat alamanda, yang perempuan nek kete dengan puan, dak laki 2 orang tu naik motor sendiri la..tak muat nek kete..haha..sanggop..actually dak laki ad lagi 3 orang..so dak kelas aku semua ada 8 orang ramaikan?? haha..dah kenyang makan Kenny Rogers puan belanja kitorang Big Apple..terbaiklah..hari yang penuh kasih sayang dengan puan, kawan-kawan dan makanan..Alhamdulillah...

masing-masing muka kekenyangan..
bajet malu2 time puan tangkap gambar kitorang..
kalau aku memang suke orang nak tangkap gambar aku.
haha..tak malu..

hamek sorang 2 ketul..kalau tak cukup tak tau la nak cakap apekan..
haha..mekaseh puan..

inilah dua orang jejaka yang nangis guling-guling nak ikot..
hahahaha.. baQ n Shahwal..


p/s: sesangat terima kasih untuk puan Norizatini untuk hari yang indah ni..seronok sembang sama-sama..rasa tak cukup sehari lepak sama-sama..harap lepas ni boleh lepak sama-sama lagi..lepak lama..thanks a lot! gamsahabnida!!

7 comments:

mr.syazwan said...

wah dapat mencekik kenny rogers

dapat melantak donut

ayat pun hepi jee yee

hehehe

=_=

rotashia faizal said...

woah... big apple tu yg sodap.. :)

teen_yali said...

nak lepak mana lak lepas ni ek?

cik yatt said...

mr.syazwan>> ahaa..ada nada2 jeles di situ ye...

cik yatt said...

rotashia faizal>> ahaa...memang terbaik wokk!

cik yatt said...

PUAN>> mane2 pon boleh janji dapat lepak..hihihi..seronok..

Mat Ganu said...

wah best nyer...hehehe

salam ziarah...^_^