Saturday, February 19, 2011

Owh nikmatnya..

sape dekat sini suka makan durian??
sila angkat dahi anda..hihi
kenapa tetibe aku buat entry pasal durian ni??
sekarang musim duriankan??
lame dah tak makan durian tau..
(ikhsan atok google)

sebenarnye..
kebun durian abah aku dah mule berbuah..
sungguh excited wey..
tak saba aku nak tunggu duriannye gugur..
nak makan sampai kembung..
sebab aku memang antu durian..
antu durian yang aku maksudkan..
suke makan durian la..
sape yang tak tau tu??
meh aku sekeh pale laju2 nak??
hehehe..
sape kat sini antu durian gak?
nak makan durian ajak aku tau..
hehehehe..
terima kasih

8 comments:

azuha rahimi said...

tibe2 mood rindu nk blik kg dtg...

adeh....

dabuldahi said...

panassssssssssssssss

W. Hidney said...

durian? yum yum yum

rotashia faizal said...

kat pasar malam ada jual durian... and dah beli pown.. sedapp.. :)

cik yatt said...

azuha rahimi>>

ape lagi dah rindu balek la..ihi

cik yatt said...

dabuldahi>>

minum air banyak2..

cik yatt said...

W. Hidney>>

nyummy3!!

cik yatt said...

rotashia faizal>>

pasni nak borong at psar malam at kolej pulak la..hehe