Sunday, February 13, 2011

Bile otak sukar berfungsi..

Semenjak dua menjak tiga menjak ni..
otak aku ni asyik takde idea je nak tulis entry at blog ni..
tak tau la nape..huhu..
sian blog aku terpinggir tanpa entry-entry baru..
nak buat entry ni pon aku tergagap-gagap..
walhal bukan perlu bercakap pon..hikhik..
tapi aku masih menjalankan aktviti harian aku..
iaitu mengusya belog2 orang..
tu je termampu aku buat..
mintak maap semua, di atas masalah otak aku..
yang tak berapa nak berfungsi dengan bagus untuk buat entry2 baru..

aku sekarang lebih kurang cam situasi di atas..
tQ google, kerana memahami diriku..=_="


5 comments:

aQi + GenGkey said...

mne buley otak sukar berfungsi..
kalo kate otak berfungsi x secerdas biase tu betul la..
smoge menemukan idea baru..
hehe..:D

Princess Nur said...

sama jugak cam knur..huhuhu

Liquid said...

sma la cm incek liquid blur jek uhu

Kudin Nz said...

ala,xpyh nk post ari2 pon..kadang2 jew buat entry baru..haha

::FAIZ FARISH:: said...

hm....