Monday, April 29, 2013

Boleh Tolong Urut??

Assalamualaikum..

sekarang perasaan rasa bahagia sangat sebab dapat beli buku banyak-banyak.. hehehe.. terima kasih papa ajib bagi baucar buku..sila bagi lagi.. sebenarnya tak mencukupi baucar sebanyak itu.. paling kurang nak Rm 1000.. penggila buku macam aku mana cukup ratus-ratus ni.. kena ribu..haha..demandnye..!! lagi-lagi pergi pesta buku yang buku banyak gila tu weh!!!!

rasa nak kutip setiap satu jenis satu..tapi.. wang tidak mengizinkan.. kalau ibu aku jenis layan novel, seronok la borong dengan ibu.. lagi banyak boleh di kaut novelnya..tapi yang dapat di kaut semalam pun dah cukup bersyukur... 



sampai-sampai booth pertama yang aku beli buku adalah booth buku fixi.. eceli aku baru berjinak dengan buku ni..sebab memang tengah trend buku ni sekarang.. dan sekarang aku tengah baca buku fixi tajuk asrama.. not bad! dan akan beli lagi nanti..hehe..

aku sampai agak awal, so tak ramai sangat lagi orang.. tak perlu nak beratur panjang..tapi lepas tu... haish..tak yah cakap la panjangnye camnekan..dan sesaknye camne..lagi-lagi dekat booth karya seni.. boleh mati lemas..serius!! nasib karangkraf punya tempat besar..bahagia sikit cari buku..



dan terima kasih kepada orang ni temankan aku pergi beli buku, turun pesta buku semata nak jumpa aku..terharu tau..sob..sob *lap hingus.. walhal satu buku pun die tak beli.. sebab ara tak minat baca buku sangat..dan die sanggup teman aku beratur bersesak-sesak beli novel, sesak-sesak teman bayar novel.. maseh ara.. sayang ara..!!

walaupun pertama kali jumpa, macam dah kenal lama..kan ara? lepas ni ada rezeki kita jumpa lagi..kite pergi   lepak tempat tak sesak, kite have fun keh.. ara dah la dok jauh kat pantai timur nun.. sambung belaja dekat-dekat sini tau.. boleh senang sikit kite detim..hehe.. terima kasih tau untuk semalam..mmuahh!!


antara bahagian menarik dapat otogerap penulis febret aku..hihi..siap tegur beliau nanti nak mintak tandatangan tau.. hehe..tak malukan aku..thanks abang hasrudi yang sporting!



owh ye..yang pakai tudung pepel tu jannah..member kolej.. datang dari penang tu..gigih betul die.. dan kami bertiga adalah blogger! hehe (gambar dari istagram YATTAKASAH)


ni antara buku yang aku berjaya kaut.. buku yang menyebabkan sekarang bahu aku sakit, tangan aku sakit.. serius sakit.. tapi takpe.. berbaloi-baloi.. so ada sesiapa nak tolong urutkan??



p/s: cepat pergi sebelum tarikh last.5/5 nanti..

10 comments:

Ara Afiq said...

omaigoddd nama kita di mensi di blog yatt ! haha. btul2 rasa mcm da lama kenal la, lenkali leh lepak lagi. sama2 kasih :*
yatt ejaskn bg ara smbg shah alam noh :P

Siti(zoey) said...

bestnya dpt shopping buku.

jaakechik said...

banyaknya borong buku cik yatttt!! mesti seminggu mgadap baru habis baca sume buku tu...hihihi...


p/s : lama jaa tak singgah sini, rindu pulak kat cik yatt!

Nyamuk Terbang said...

amboi byknya buku

zulhilmi tempoyak said...

erk... bleh tlg urut tu part last..


ingat kan g rumah urut ke td.. ;p

вʋввℓɛ ρσρƨ said...
This comment has been removed by the author.
вʋввℓɛ ρσρƨ said...

hahaha. hana dah ade semua novel kt bawah. tak jeles sgt. hahaa. kalo x mahu jeles smpai pgi esk.

sufi said...

Berhenti merokok dgn amalan asmaul husna.? cik yatt merokok ke.? Haha

Cik Ezy said...

oleh kerana pesta buku ni jaoh, kite mtk tlg kwn je belikan..
beli pon dua bijik novel je..
boleh la dr xdpt lgsg.. hihi

Cik Yatt said...

sufi>> yup.. caye tak?