Friday, April 26, 2013

Korea Ke??

Assalamualaikum..

kali ni nak cerita pasal makanan pulak.. siapa dah try kfc korean crunch? aku baru je try ritu.. teringin jugak nak rasa, sebab sebok tengok dekat iklan, pastu masing masing semua post gambar dekat IG.. macam-macam komen orang pasal kfc yang baru ni..

so, bila aku dah try.. mula-mula makan macam sedap la jugak rasa die.. tapi lama-lama naik muak la aku makan.. sos die tu pedas manis.. tu macam muak sikit kot.. kira macam tak berapa minat la yang baru nie.. aku lagi suka rasa die yang asal..

bila dah sos die lama sangat kat ayam, kulit die jadi lembik..tak sedap dah nak makan.. kene makan time panas -panas baru okey..mungkin last time kot aku beli yang ni..tunggu die kembali kepada resepi yang asal..


tak feel korealah aku makan, so kfc.. sila kembalikan rasa kfc saya yang asal ye.. sebab nanti saya tak jatuh cinta dah dengan awak.. bai!!

4 comments:

ezy.fia said...

saye xberminat nk try yg baru ni..
nmpk xsdap pon..
hikhik

Sarah Mnasir said...

indah khabar dari rasa kn -.-

Hans Hanis said...

hohoho
tak try lagi

sufi said...

Da pena rase, tp xtaw pn korean crunch.. men telan je..haha