Sunday, March 11, 2012

Buku Lagi..Hikhik..

Semalam..aku dengan roomate n classmate aku pergi popular nilai tok tebus baucar lagi..hehehe..kali ni bukan novel lagi tapi buku masakan..hikhik..asek novel je..cari la buku laen dari yang laenkan?? buku tok masa depan..eceh..hehehe..

buku-bukunya adalah......taraa...haha..buku masakan..aku nie tak la terer sangat pon bab-bab memasak nie..bole la sikit dari tak tahu langsungkan..so ni salah satu cara untuk memantapkan skill..eh...? hehe..sifu yang kat rumah pon ada gak boleh tolong ajarkan..tapi tak terajar pulak..ahhaa..tengok la cuti sem nie..ingat nak memantapkan skill..insyaAllah..:)


roomate aku seronok tengok buku-buku nie..yang sorang suke sebab memang suke makan..teliuq die tengok..yang lagi sorang memang minat..maklumlah..umur dah sesuai nak kawen..so macam teruja..hehe..macam nielah sifat-sifat perempuan sejati..hahaha..yeke?? ye la kot..kalau dah nama perempuan kena tahu jugak masak..nanti dah kawen takkan nak makan luar je kotkan?? perut suami kena jaga..hihihi..*nasihat ikhlas dari Cik Yatt =)


p/s:tak sabar nak try menu dalam buku nie..^_^

16 comments:

AmirFX said...

Tak nak cuba beli buku motivasi ker?

faiz fakhirin said...

banyaknya buku masakan..baru beli ker?..nanti faiz nk order masakan ngn cik yatt la camni..masakan jawa..apa yg spesel..hehe

budakijaupendek said...

hehe. bgus jgk buku masakan utk dara dara mcm kite ^^

Hanie Dew said...

wahwah sgt jeles org dpt baucer ni.bak sket.aku dah la suka buku.

bagus.blaja masak pandai pandai nnt bole aku dtg umah ko makan.

kalau ko dah kawen nnt rajin rajin jgk la buat makan makan. hahahaha..

Anak Munsyi said...

biasalah tuu kalo minat buku kan dpd fyqa nih tak minat kahkah. masak? ohh lagi tak minat kahkah

Cik Jannah said...

lahh. dak kuis ker? patutlaa. dah lamaa folo sini. hehe.

Edy Fee said...

terbaik..buku tuk sa depan.hee sweet nye g ngan roomate

Cik Yatt said...

AmirFX >>

ade dah..::)

Cik Yatt said...

faiz fakhirin>>

hehe..yup bru beli..oreder?? hee..tak la reti sngt pon..jawa..nasi ambeng..hehe

Cik Yatt said...

budakijaupendek>>

hee..yup..tok mse dapen..hihihi

Cik Yatt said...

Hanie Dew>>

hehhee..tahu takpe..jngn jeles bnyk2,..erm..makan2? insyaALlah..ade rezki lebeh

Cik Yatt said...

Anak Munsyi >>

hehe..kne minat la..org pmpuan nnt kne jaga suami..hee

Cik Yatt said...

Cik Jannah>>

yupp..hee

Cik Yatt said...

Edy Fee>>

yup,..tok bakal suami..hee..suwetkan..bese la..

MaYa MustWany said...

seronoknya..kalau mas,beli pun xde gunanya -_-

- F i D - said...

hamboi..buku nye byk dh..masaknye mcm mana? :p