Monday, February 27, 2012

Final Exam Sem 1

hari nie, hari last menyeronokkan diri..walaupun tak berapa nak seronok-seronok sangat lakan..hohoho..esok aku dah mula exam..!! ada member-member aku yang dah start pon hari nie..untuk sem nie, aku ambil 6 subjek..sebab banyak dah aku drop..sikit-sikit lagi tinggi markah yang aku kena skor..aiseh..cuak der...

harap dapat buat yang terbaik..korang doakan aku..!!


tengok..semangat tak aku study?? aku kalau study memang bersepah macam nie..tak boleh nak tak bersepah-sepah..adeh..tak tahu lah kenapa..so bile katil dah penuh dengan barang..tidur pon kat atas lantai..mak ai..terbaik..barang-barang kat atas katil tuannye tidur kat lantai..tapi kalau tak tahan sangat baring kat lantai..

aku naik katil gak..barang-barang aku tolak tepi..dapat ruang sikit pon jadi la..hahaha..tak senonohkan perangai..janji selesa sikit pon okey...k la..tak mau cite panjang-panjang..mau sambung membzkan diri..tatata.....


p/s: take care..! ;)

10 comments:

AmirFX said...

Macam rajin jer nak belajar bila tgk gambar.. Rajin ker.? haha.. LArikkkkkk.....

Didiey Fadhilah. said...

all the best! :)

Mizz ErMa said...

wah, bagus2..semangat yg macam nie lah yg kita cari..hihihi

Unknown said...

nak mula exam pn sronok? huhu gambatte~

nurkaloi said...

good luck dear ^__^

Pondok Usang said...

gudluck!

Hans Hanis said...

hohoho
colour2 tu sah buat nota ringkas tu

vendoline said...

byk gak 6 subjek...
pape pon all the best
fokus exam dlu

Abu Bagi said...

Wah good luck.. sepah sepah semoga kecemerlangan d dlm genggaman aminn..

Hanie Dew said...

Aku pun suka exam.tp aku xsuka study.hahaha.good luck.

Aku tmpt,tidur la ak paling xsuka sepahkan.hihi