Friday, September 23, 2011

Temu Janji Bersama Doktor Gigi.

hari nie..pagi-pagi aku bangun..walaupun macam malas-malas..hehehe..sebab nak buat temu janji dengan doktor gigi..last aku jumpa doktor gigi tahun lepas..tu pun sekali je..sebab kalau ikotkan kene buat pemeriksaan gigi setahun dua kali..betul tak?? aku agak care pasal kesihatan gigi nie..kang belum tua gigi dah hilang..nak kew??? owh tidak...tak nak..!! nak senyum, nak bercakap pun semua jadi segan nanti..

lagi pun untuk mulut kita jugakkan?? penting jaga kesihatan dan kebersihan mulut..sebab kita berkomunikasi dengan orang pakai mulut, kan..kan..kan?? kang mulut bau longkang semua orang tak nak dekat dengan kita..jangan muka je korang dok jaga..tapi mulut tak..FAILED..!!


selamat datang ke klinik pergigian tanjung malim..kalau dekat kawasan tempat aku, pekan yang paling dekat adalah tanjung malim..so dekat sinilah aku buat rawatan..dulu masa aku kecik-kecik klinik ni di panggil hospital..dan aku di lahirkan kat sini gak..tapi sekarang dah tukar jadi klinik kesihatan..ni banggunan untuk pergigian..kat depannye ade wad umum dan klinik ibu dan anak..


jika inginkan gigi anda shantek, kachak, shomell, cute, cun segalanyalah..jum kite pergi buat rawatan gigi..hahahaha..sila abaikan muka aku yang macam mintak pelempang tu..time nie boring sangat tunggu giliran punya lama...apa lagi snap pic la..heee..


jangan pikir panjang-panjang jum kita pergi jumpa doktor gigi..aku dah macam promoter pulak..hahaha..ok bubye...



p/s:kelakar bila ada yang menangis lepas cek gigi..hehehe..

5 comments:

mr.syazwan said...

cantik gigi

mcm gigi wan

hahahaha

*tibebe

::FAIZ FARISH:: said...

aah wan, mcm gigi kau. hahaha

Cik Yatt said...

mr.syazwan>>

mekaseh..hehehehe..tahu la gigi die rata gak en..:)

Cik Yatt said...

::FAIZ FARISH:: >>

jeles la tu takde gigi cam kitorgkan? haha

nub said...

x sakit ka...?