Tuesday, September 27, 2011

Rindu Dekat "Deli" Ice Blanded

cuti aku dah seminggu berlalu..buat masa ni, aktiviti yang aku buat hari-hari duduk rumah je, makan, tidur, online, mesej, bergayut..itu la yang aku ulang tiap hari..huhuhu..erm..tengah duduk depan laptop aku tetiba teringat dekat ice blanded kakak kepada arwah sahabat aku..tiap minggu mesti aku pergi pasar dekat dengan kolej aku nie..pasarnya 2 kali seminggu, hari selasa dengan sabtu..tapi hari yang wajib aku pergi adalah hari selasa, sebab akak ni berniaga kat pasar ni hari selasa je..hari sabtu dia berniaga dekat sepang..

dah macam rutin aku rasa, sebab tiap minggu mesti pergi..sebab sebelum nie, aku pernah tak pergi sebab aku tak berapa sihat..time tu arwah masih baru lagi meninggal..pastu kakak die tanya kenapa tak datang, time tu aku dah rasa serba salah sangat..tetiba sayu hati aku..sebab akak nie kata, kawan-kawan arwah boleh ubat rindu die dekat arwah..so lepas tu, bila aku free, aku mesti pergi..time minggu exam pun aku sempat gak amek masa pergi..aku dah sayang akak nie dah macam kakak aku sendiri..selain tu jugak aku dapat ubat sikit rindu dekat arwah, sebab muka akak ni sama sangat dengan arwah..peramahnye pon same..=')


nielah gerainye..yang wajib aku singgah setiap minggu..


nie la kakaknye..kitorang panggil kak Zam..mekaseh kak Zam untuk ice blanded yang best..:)


nie abang ipar arwah..die tukang buat ice blandednye..kak Zam amek order..


so..nilah hasilnya..ice blanded coklat pilihan aku..selalu aku akan pilih perasa coklat..sebab ice blanded coklat akak ni sangat sedap tahu..ermmm..rindunyeee...



p/s: tetiba teringat cool blog coklat oreo dengan pearl..perrgghh terbaik..!

15 comments:

mr.syazwan said...

ice_blanded mcm name my email

hahahahaha

Unknown said...

pehhhh ice blended adalah sangat cool ! sedappp woo~

Anonymous said...

lg sedap dari cool blog tak? hihi

budakijaupendek said...

wah ice blended tu memang nmpak sedap.
terliur pulak. eheks!

Unknown said...

hehehe..wow..pekat nampak..

AmirFX said...

Nampak sedap jak..

YattAkasah said...

mr.syazwan>>

yeke?? msti pebret ice blended ni..

YattAkasah said...

Finaz Jaafar>>

tahu takpe...

YattAkasah said...

zOeY zAu YaH>>

same2 sedap kot..:)

YattAkasah said...

budakijaupendek>>

bkan nmpk je..rasa die skali tau..

YattAkasah said...

apik pehe>>

memg pekat likat, smue ade la..hee

YattAkasah said...

AmirFX>>

memg sdap pon..

Unknown said...

bek hang blanja aku ice blended sedap ni sblum kena pukoi.

harhar

Unknown said...

sedaap nyr.. tetibe nak beli... kekeke

Anonymous said...

mintak mintak.