Thursday, July 7, 2011

Aku Suka "DIA"..!

DIA?? siapakah..hahaha.."DIA" yang aku maksudkan tu bukan orang la..yang aku maksudkan CHACHO'S la..jajan..korang suka makan jajan tak.?? mesti la sukekan..macam pelik je kalau tak suke..so jajan ape yang korang suke makan..?? aku suka Chacho's.. aku suke jajan ni sejak tahun lepas.. sebelum-sebelum ni kalau pi kedai je aku akan capai Twisties, tapi sekarang aku dah tak pandang dah Twisties..aku dah berubah hati..hahaha..sedap gile kot jajan ni..sampai roomate aku pun terpengaruh suka dengan jajan ni gak..tapi die suke cilok ak punye..Grrrr...bukan nak beli sendiri..hehe..sori la susie termengumpat ko lak.. so korang sape yang belum pernah try makan jajan ni, pergi kedai sekarang dan beli..! haha..memaksa..!


melantak sambil berblogging..ngee~





p/s: adeul aku asek salah sebut je..aku kata chach0s die sebut ch0chos..haha..kelakar.. =)

8 comments:

forever love said...

haha.. tak suke jajan la.. siyes.. huhu

Rafidah Farhana said...

Chaco's ni jenama baru yee?
Selama ni saya suka corntozz je :D

HaNa Hani said...

hana still suke double decker
tah mcm mane eja
hehe
^_^

izzad b* said...

ok!same!!!!p gaint beli saiz besar!!!!terbaek!!!

Cik Yatt said...

forever love >>

yeke.??rugi la..sedap tau..nyum22..hee

Cik Yatt said...

Rafidah Farhana>>
takde la baru mne..try la..sedap tau

Cik Yatt said...

HaNa Hani>>

yeke..sdap gak tu..hee

Cik Yatt said...

izzad b*>>

yeke..?? wah bole la blanje..lalalaa