Monday, March 14, 2011

Pizza di Alamanda

rezeki kami lagi, hari ni pn Tini kitorang belanja makan pizza..pergh! terbaik..aku memang suka Pizza..tempat biasa kitorang pergi Alamanda..Pn tini suka kat sini sebab tak ramai sangat orang..satu lagi tak jauh pon dari kolej kitorang..kali ni semua budak kelas aku ada..kitorang gerak dua kereta..perempuan dengan Pn Tini, yang dak laki dengan kereta haniff..memang kenyang gile..3 keping kot aku telan..hahaha..melampau..mane taknye tengahari tak makan pape sebab nak kosongkan perut tok isi dengan pizza..baru la puas..lame gak la kitorang lepak kat alamanda..dari pukul 5 sampai pukul 10 lebeh..haha, terbaik..dah duduk sembang-sembang memang tak sedar lakan masa..seronok bile lepak sama-sama ni..pas pn Tini belanja Pizza, die bawak kitorang minum-minum kat Big Apple pulak..memang kenyang betul kitorang..alhamdulillah bersyukur sangat..terima kasih banyak-banyak Pn..=)

ni la budak kelas aku..kitorang just 8 orang jew..seronok lepak dengan dorang ni..tak kering gusi, ada je lawak yang dorang buat..=)

haha..kelas aku ada budak korea tau..nama die shahwal..die ada blog gak..sile la usya blog die ye..baru nak berjinak-jinak tu..

hahahaha

aku dengan adib, budak 'R' kelas kitorang..haha..adib jangan marah..nanti tak shomell..;P

semua ni model-model tak laku..so sape-sape yang berkenan boleh bagi tau aku ye...hahahahaha


p/s: nak siapkan 3 esemen yang kene hantar esok..huwaaaaa...

17 comments:

cikaisya said...

model tak laku ye kak? ehem. tapi ade gak org jeles en bile sy chat ngn dak uh. HAHA :P

iimwol said...

pergh..2 hari jln sakan ye kak..xpe2, dpt gak merasa big apple n derian..huhu..btw, saye pon suke alamanda..wahaha..-ain-

::FAIZ FARISH:: said...

haha model tak laku katanya.... nanti diorang marah baru tau....

Liquid said...

warghh nape x blanje incek liquid skali..?!!

Cik Yatt said...

cikaisya>>

alaaa...tak la jeles mne pon saje je..klu ngan yg sorang tu aisya chat yela..hikhik

Cik Yatt said...

iimwol>>

memg mggu yang sngat penuh dengan jlan2..haha..best gile....untung la dapat..hihi.. sebok..:)

Cik Yatt said...

::FAIZ FARISH::>>

hahahha..tak mara pon..dorang sedar yg dorang tak berapa nk laku..haha

Cik Yatt said...

Liquid>>

hehe..tnye la my lect..die blanje..
tpi just tok student masscom die je..heeee

mr.syazwan said...

perh sakan berjalan tu

da dekat alamanda tu awat x roger2

leh tumpang sekaki makan free

=_=

Zuewairy said...

sedapnyaaaa...

man yusoef said...

wah g alamanda...dah lama tak pegi situ...huhu...tapi bosan ah alamanda...hehe

cBk said...

bestnyer pizza.nyum3

Cik Yatt said...

mr.syazwan>>

hihi..klu brjlan kne la beskan..bru best..nk tmpang? haha..kitorg 100% di taja la mkn..;)

Cik Yatt said...

Zuewairy>>

memg tak dot dnafikan la..hikhik

Cik Yatt said...

man yusoef>>

eley..kitong pi mkn je pon..tak pyah nk plih2 sngt jnji prot knyg..hakhak

Cik Yatt said...

cBk>>

hehehe

EB said...

Waaa bestnya.. Berjimba²...