Friday, January 14, 2011

Tetiba rasa nak makan

Apa yang aku rasa nak makan? okey korang boleh tengok gambar-gambar kat bawah okey..amacam terliur gak tak macam aku?? huhu..walaupun sekarang perut tak berapa nak lapar, tapi lidah ni..merayu-rayu jew dekat aku supaya makan benda2 kat bawah ni..ada sesiapa sudi belanja aku tak?? (wat muka shomell)..haha..kalau dapat, aku nak makan banyak2..bile la agaknye dapat..sebab wat masa ni, tak berpeluang nak hangout..takpe2 aku akan cuba sedaya upaya cari peluang untuk memuaskan nafsu makan aku..haha..melampau..nak buat macam mana aku memang suka makan..lagi-lagi makanan tu aku suka, memang aku takkan lepaskan peluang untuk makan sampai kenyang..haha..jangan marah..;)

Tiramisu, terpengaruh sebab aku tengok drama tiramisu at tv3..huh!!

okey kek coklat memang kek febret aku..nyum3

dah lama tak makan Pizza sebab takde sape nak teman..haha

p/s: air liur asyik meleleh jew..haha..sumpah aku tipu..

27 comments:

MAPPIAU said...

gulllpp!!!! shedappnyer dah meleleh2 air liur dah nih huwaaaaaaaaaaa lapaaaaaarrrr. keeewwwwjammm mu dikkk terpakse akak pegi kuar carikkk kek ngan pizza ni haaaaaa huhuhuhu.

BuLat i2 CirCLE said...

adess!!kek yg awk tnjuk 2 lg sedap dr kek yg sy buat..huhu..

miss Fyqa said...

kita suka makan kek coklat.
hehe :)

Qaseh dalia adelia said...

wah sedapney lau leh makan ni leh jadi gumuk haha... tq folo ye

Liquid said...

warghh wat incek liquid lapar jek neh eheh.

-jalan2 lalala~

mr.syazwan said...

F
U
U
U
Y
O
O
O

sumpah tgk je kek tu da terliur

Wahida Nasution Thakhrim said...

memang dari dulu suka makan kek tiramisu.. suka bau kopinya.. wangi dan menyelerakan!!

alinac lover said...

adoi.pedih perut

aQi + GenGkey said...

tgk pic ni je pun dh terliur..
ahax..:D


*thnx folo kami..folo u back..:D

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Assalamualaikum... Maaf lama kami tak ziarah blog kamu..

SEDAPNYERRRR LAHAIIIII ..... MMG MELELEHHH AIR LIUR HAKU HI WEHHHHH

efa said...

lapar la....sedapnya kek...i like coklat auww hehehe

cik yatt said...

mappiau>> hehehe..dah terliur memang kene kluar cari la kak..maap la ye buat akak terliur..sye lgi bnyk terliur..ahaaa

cik yatt said...

BuLat i2 CirCLE>> mesti la tnjuk kek yg sedap..biar org terliur..hihi

cik yatt said...

miss Fyqa>> yeke..sedap gile an kek coklat..nyum3

cik yatt said...

Qaseh dalia adelia>> hihi..mkan selalu memng la boleh gemuk..mkan tok hilangkan kmpunan je..

welcem..:)

cik yatt said...

Liquid>> kalau lapar kene cari mkanan dan mkn tok hilngkan lapa..hihih

cik yatt said...

mr.syazwan>> ahaa...tu la makanya incik wan yg fuuyoonye bgitu pnjng..hihihi

cik yatt said...

Wahida Nasution Thakhrim>> tiramisu memng sngt sedap..adoyy terliur..

cik yatt said...

alinac lover>> perut da pdih? cpat isi dngn kek..hihi

cik yatt said...

aQi + GenGkey>> pic yang sgguh mnyelerakan..

cik yatt said...

Afzainizam>> haha..smue org da mleleh air liur..hbes la blog cik yatt bsah ngan air liur korang..hahahaha

cik yatt said...

efa>> knyng klu tngok pic ni msti lpar blek..hhihi

Nina Juliana said...

memang kecuh ayaq liuq..

cik bebel sentiasa said...

tetiba rasa teringin....argggghhhhhhhh

cik yatt said...

Nina Juliana>> hihi..ilang air liur pon bole jdi..hehe

cik yatt said...

cik bebel sentiasa>> jum pi cari at kedai..hihihi

Sery Suryani said...

lapa la tgk mknn tu..
aish..