Sunday, December 5, 2010

Cantik menarik tertarik

wah dapat award lagi ni..macam biasa kene jawab soalan, yang pasti soalan2nya komfem xde kat dalam kertas-kertas peperiksaan korang ye..hihi..

1. Apakah pandangan awak terhadap blog Cik bulat? (linkkan sekali)
owh, sesungguhnya pemilik blog ni sangat kreatif, sebab blog die sentiasa shomell..hihi..pinky gurl..

2. kenangan manis dalam hidup awak?

semua benda gembira yang berlaku dalam hidup aku adalah kenangan yang manis =)

3. kenangan pahit dalam hidup awak?

semua benda yang menyakit hati aku..huhuhu.banyak ni..

4. Adakah anda dah berpuas hati dengan kehidupan awak yang sekarang?

ada yang aku puas dengan tak puas lagi ni..banyak lagi yang perlu dilakukan ni.

5. Sebutkan 3 impian dalam hidup awak yang belum tercapai lagi

- Bawak ibu n abah jalan-jalan pusing dunia.
- Mempunyai sebuah keluarga sendiri yang bahagia.
- Menjadi seorang yang sangat berjaya.

6. Tag 10 orang untuk menerima award ini

sesape jew
sesape jew
sesape jew

6 comments:

Norhayati Rostam said...

Thanks dear!

Myra Amira said...

tenkiu :)

nurul said...

welcme syg2 ku..:)

fYZa said...

maceh yep cik nurul =)

ayu said...

ayu dh wat psl award nie..

nurul..sila amik award ye

http://ayu-dunia.blogspot.com/2010/12/merangkul-award.html

nurul said...

hehehe..okey...