Sunday, December 5, 2010

Akhirnya 'Dia' jadi milik aku

Erm..korang ingat lagi tak entry aku yang lepas? yang aku jatuh cinta tue..hihi..akhirnyakan..mamat kacak tu, da jadi milik aku sepenuhnya..haha..tak mungkin sesape boleh rampas dah, selama ni aku usya dari jauh jew, sekarang dah dalam genggaman aku..gile heppy la wey..berminggu-minggu aku bersabar tok dapatkan beliau, akhirnye kesabaran aku terbalas..tak sia-sia..hihi..sekarang tak la aku nak mimpi-mimpi lagi tiap malam, sebab beliau dah akan sentiasa berada di sisi menemani aku..wee~~

p/s: luv you Aino..

10 comments:

anne said...

fuyoo3.fon baru.bau kedai nih.hahaha

nurul said...

bukan fon la anne..pakwe la..hihihi

Norhayati Rostam said...

Ko biar betul chik.
Syabas bete!

nurul said...

ape yg btul yati??? ahaaa

Cik Bulat said...

ambil award~

fYZa said...

wahhh,,jatuh cinta lagi,, lagi lagi ku jatuh cinta~~!! =)

shweet!

nurul said...

ain> alrite!

fyza> hehehe..F.I.L

Norhayati Rostam said...

Tang mana award nye chik?

nurul said...

ad2..tu tu..hihi

Myra Amira said...

alhamdulillah... tahniah la kat ko... :) happy untuk ko jugak...