Sunday, November 7, 2010

Jatuh cinta ♥

wah! tajuk panas..kalau artis komfem ramai wartawan tanya macam2 soalan at aku ni..hahaha.. sebenarnye aku jatuh cinta at..(tengok gambar disebelah) kacakkan? sape tak jatuh cita beb..jari tangan aku dah gatal nak pakai hp baru..tu yang hari tu aku dok mengusya at kedai..skali ternampak mamat yang sungguh kacak ni..terus aku Fall In Love..tak tahan, rasa nak beli time tu gak..tapi wangnye xde la pulak..haha..hp ni best touch skrin, n die ad keypad gak..slide punye..nampak besar tapi tak berat eh..sekarang ni, aku rasa mimpi2 malam aku sentiasa dikunjungi oleh beliau..tak lene tidur aku di buatnye..bile la agaknye jadi hak milik kekal ni..dah ta sabar rasanye..adoy..besday aku dah nak dekat..agak boleh tak nak wat permintaan hadiah hari jadi? bagi mamat ni at aku la..boleh tak abah? bole la......uhuU..dah la kaler die memang febret aku..lagi la tak menahan jiwa ni..adeh..terasa diri ini jatuh cinta pandang pertama pulak..haha..(tak tahu pulak jatuh cinta pandang pertama tu camne) oh tidak! aku sedang dilamun cinta ke?? lalalala..

p/s: sony ericsson aino..mari la ke sisiku..;)

2 comments:

ariph™ said...

aik. ni enpon arep. tapi arepnya warna hitam. nak? hehe

nurul said...

hehe..yeke..best x hp ni??
tpi kte suke kaler puteh..:)