Wednesday, April 8, 2015

Meriahnya Sahabat Blogger

Assalamualaikum.

group sahabat blogger ni sebenarnya dah bertahun dah wujud, sejak awal aku masuk kuis lagi. time tu asasi sekarang aku dah habis belajar dah. dan baru minggu ni wujud group baru dalam wasap, dan seperti biasa meriah dia kemain.. haha. awal-awalkan nak berkenalan. kadang sampai beribu mesej kalau fon tak terusik.

sebelum wujud wasap memang meriah dekat facebook lakan. ikotkan dah lama menyepi group ni, akhir-akhir ni buat comeback pulak. ala menyepi sebab masing-masing ada tanggungjawabkan. gathering yang aku pernah join sekali je dekat time square, masa tu aku fresh-fresh lagi dalam bidang blog. junior lagi. segan tak yah cakap lakan sebab time tu ramai senior dan blogger power-power punya.


tapi yang seronoknya dapat kawan baru, aku memang suka ramai kawan ni. dan ada yang masih contact sampai sekarang, bese kat laman sosial lakan main komen-komen. ni bila dah ada wasap group lagi meriah trobek zaman dulu-dulu, haha. kelakar. ada jugak yang baru kenal dan memang dah kenal. dan tadi dorang dah plan tok next gathering kat terengganu.. jauhhnyaa.. tak tahulah aku dapat ke tak pergi, tapi nak sangat pergi!

nilah antara salah satu sebeb aku berblog cari kawan. seronok ramai kenalan lagi dalam bidang pelbagai. yang hobinya sama iatu berblog.. satu je aku harap, semoga ukhuwah yang terbina ni kekal sampai syuga. inshaAllah.

3 comments:

Unknown said...

HYE YATT hamzah. haha

Papaglamz said...

It will happen.. Trust me.. Hahahha.. At last... Jumpe gak blog yatt... Yeah.. Dah follow..

INTAN PASTORE said...

camne tu join ramai2? cm syiokkk jek hiks