Monday, September 17, 2012

Sampai Dah Hadiah..!

hari tu aku ada join satu giveaway dari blog edyfee.. dan tak sangka gila aku menang.hehe..dan hadiahnya pon dah sampai..aku tak pasti sampai kat rumah bila..tapi minggu ni aku balik rumah ibu cakap ada barang sampai..dan aku terus agak mesti dari edy ni..hee..



sekali sampai-sampai rumah betul hadiah dari edy..gila eceted gila bukak..haha..sebab dah lama tunggu..lagi pun dah lama tak dapat hadiah bungkus2 nie..hee..


taraaa....!! dan ini hadiahnye..eceli macam terkejut sikit sebab patung monyet tu besar dari yang aku sangka..sebab dalam gambar nampak cam kecik je..sekali bosar rupanya..hehehe.. dapat mug ada gambar tuan belog lagi..kalau letak air pastu minum hilang haus seminggu tahu..haha..

btw..thanks a lot edy untuk hadiah nie..lepas nie kalau ada hadiah lagi sila hantar kat rumah ye..mekaseh..haha..dengan duit raya lagi walaupun raya dah habis..hakhakhak..

6 comments:

fiqah hamed said...

auwm..jelous...tk menang..serious teringin anak patung tuh..apa2 pun congrats.. (:

Terbang Bersamaku said...

wah..tahniah ye..untunglah dpt hadiah..=)

Ezy Chiaki said...

tahniah!!!!!!
bestnye dpt adiah comel

-meeSUPERGIRL- said...

untung lah dapat monyet . haha

Wawa Mohamad said...

tahniah laa... hadiah tu comel kut, hehe

Hanie Dew said...

amboi...kemain, minum dr mug tu hilang haus seminggu katanya....huhuhu..