Wednesday, August 1, 2012

No More P

yey..dah dapat lesen full..hihi..siankan..orang lain dah lama full aku baru nak tuka..huihui..semalam aku pergi JPJ dekat bandar baru bangi..huhu..nasiblah ada orang tolong bawakkan..nasib la kawan baik aku sudi menjadi pemandu untuk aku..huhu..thanks areRul..kalau tak, tak tahulah nak mintak tolong sape..mujur die dok bangi so die tahu..

kalau aku yang pergi sendiri mau sesat-sesat lak..huhu..sebab aku tak tahu kat mana JPJnye..kalau tak payahlah..sebab dok kolej ni memang kadang-kadang aku akan keluar drive..nak tunggu balik rumah lama pulak..


ni lesen lama..aku amik time umur 18..time tu baru habis form6..sebelum sambung belajar tempat lain..baik amik lesen, senang nanti..serius aku cakap sekarang takda lesen memang susah gila..dah ada lesen senang nak pi mana-mana tak yah mintak tolong orang drivekan..tapi kadang aku malas gak nak drive sendiri..hikhik


wink-wink..bangganya tak P dah..hihi..tak sabar nak tanggalkan stiker kat kereta abah kat rumah..hee..lain tak muka 18 dengan 21 aku? ahaks..



p/s:ingat minggu ni nak balik rumah..tapi macam takde hati lak..

15 comments:

Mizz ErMa said...

wah, bestnye da dapat lesen besar..hehe sy lak, kena tggu lagi setahun..huhu ha ah la, laen skit muka umo 18 dengan 21..umo 21 da pandai mekap! hik3,

ain vanilla said...

hehe . tahniah .
waaahh perbezaan gambar tu boleh namapk . hehehe

nice one

Lily Patrah said...

untungla dh tukar competent license .. hahaha :P

miss Fyqa said...

Tahniah :)

teratak hati said...

best kan dh dpt lesen full..tapi mesti memandu berhati-hati tau..hehe..

ainraus said...

heheh. suka la tu lesen dah full. :P

tahniahhh ehh. tapi kan. kita pun tak tau jpj bangi kat mana. -.-

♥ sitifarhana ♥ said...

wahhh..jom driftt..hehehe

sufi said...

pempuan ase2 P ngan full mcm xde beza je...haha

Edy Fee said...

syokkan bila dah dpt lesen besar.haha edy pn tak suka tampal p..now dah takde.ehhe

zOeY zAu YaH said...

muka sama gak tp bila tgk btl2 mcm adik n kakak walaupun org yg sama haha..

izzad bahruddin said...

taniah2

LaLa mhdnor said...

saya dah 21, tapi xde lesen pon lagi, haha

memang susah kalau xde lesen, susah nak pergi mana.

Hans said...

tahniah2
anda kini sudah boleh drift
hohoho

-meeSUPERGIRL- said...

woooo .. dah dpt lesen besowwww ... mee baru L . muahaha

Edy Fee said...

syoknye dh lesen bsar