Saturday, July 28, 2012

My Asasian Friends

semalam 1st time berbuka kat luar untuk tahun nie..selalunye aku masak je..berbuka kat luar dengan kawan-kawan asasi aku.. time-time puasa macam nielah baru nak ada peluang duduk, sembang, gelak-gelak dan makan sama-sama.. maklum lah masing-masing ada hal masing-masing..dulu sama fakulti sama kelas..sekarang tak dah..jumpa pon bertembung at jalan jer..

kitorang decide makan kat kajang..tak salah nama restorangnya village view..walid dah siap booking meja lagi tok kitorang..sebab memang ramai gile kot orang kat kedai nie..kalau kitorang tak booking mau tak dapat meja..tempat special lagi kitorang dapat bahagian atas..hehe..


4 buah kereta semua..2 laki 2 perempuan.. banyak tak? haha.. tapi seronok ramai-ramai camni..kalau dulu-dulu susah nak bergerak sebab masing-masing takda lesen lagi takde keta lagi..sekarang tak yah pening-pening kepala..

time pergi aisya bawak..balik aku bawak..aisya seronok la die..baru dapat lesen..heee..eceted jer..hihihi..dulu aku pon macam tu gak..ahaks..malam aku lak bawak..aku kecut-kecut sikit naik dengan orang yang baru dapat lesen nie..hee..tapi aisya okeh bawak keta..tapi time malamlah are rul nak speed-speed bagaikan..nasib dapat folo..=="


nie muka semua tengah kelaparan..dah azan pon makanan lom sampai lagi..sebab kitorang pon sampai agak lewat..nak tunggu si jejaka-jejakalah..bersiap kalah orang perempuan nie..aiggoo2..seronok bergelak ketawa dengan mereka =)


pic yang paling aku suka..candid pic..thanks kepada yang snapkan..hee..bila makanan dah sampai.penuh meja..dengan ikan siakap 3rasa, tomyam campur, satay, sup ekor, telor bungkus, macam-macamlah..kenyang gila kot..burrppp...! alhamdulillah..



p/s: ada rezeki bersama lagi keh..sayang korang..!

6 comments:

-meeSUPERGIRL- said...

sonoknyeeee ...

jaakechik said...

sesekali mkn kat luar ngn kwn2 mmg best! happening!

are-jol said...

hPPEning gler lah,, hahahah

Edy Fee said...

bestnye mkan ramai2

cik hani said...

sonok kn berbuka ramai2..da lma xberbuka ramai2

CikZaitul said...

sonok buka pose reramai..

bila turn aku haa... :)