Saturday, March 24, 2012

Penghabisan.... Tammat..!

woi..woi..apa yang habis, ape yang tammat.?? konsert kew?? tak la majlis perkahwinan.. *sape caye memang lurus.....pfffftt... haha..btw..cerita sebenarnya adalah pasal baucar 1 Malaysia...! kali..adalah kali terakhir aku dapat merasa menggunakan baucar..huhu..#nangis berguling-guling..dah habis dah semua baucar aku lantak..

sape yang ikuti blog aku..dia tahu apa lagi yang aku beli gunakan baucar nie..dan untuk yang terakhir aku guna beli alat-alat tulis...maklum la, orang rajin menulis macam aku memang kena ade pen banyak-banyak #muntoh...! dan buku-buku mewarna sekali tahu..maklum lah..lama tak main warna-warna..haha..percaya letew..tu tok anak buah aku la...tengok.. aku mak cik yang baik tau..untung jadi anak buah aku..ade sape nak isi borang jadi anak buah aku?? heee..


ni je yang aku dapat..lebeh jugak 50 hinggit..kalau ikotkan..semua kat dalam kedai tu aku nak amik tiap satu..kalaulah boleh..bahagianya ku rasakan..lalalala..hurmm,,..tak bestnyelah..lepas nie dah takde baucar nak tebus dah..huhu..takde sape nak bagi aku ke? meh aku tolong habiskan..hehe..dah nak akhir bulan nie....



p/s: layan cerekarama =D

29 comments:

gdsbnga said...

kite bulan satu lagi dah habis . hihi

Noraim said...

perghh chess pun ade. pandai main chess eh? hebat la. huhu.

ABU said...

jeles betol tengok orng yg dpt voucher ni...wek!! :P

MaYa MustWany said...

abg mas,xsilap 2buku je kut..setel..buku tebal bab engrg mmg mhal.. -_-

AmirFX said...

Selamat bershopping...

teha said...

abis jugak akhir nye.. hehe :)

chemay said...

chemay punya kolej tak dapat baucer.
sedihhh
T___T

THE LEKAT LEKIT STORY said...

nak register kan lala jd anak buah.. nnti untie comel ni blh beli buku utk lala.. kekekkee

zOeY zAu YaH said...

byknya..hihi

Cik Yatt said...

gdsbnga>>

hamboi..cpatnyee

Cik Yatt said...

Noraim>>

tak..hehe..tu beli sbb nk soh org ajar

Cik Yatt said...

ABU>>

lgi jeles tngok org p mlncong..wekk :P

Cik Yatt said...

MaYa MustWany>>

hee..cik yatt dak masscom..bku tka mhal sngt kot..

Cik Yatt said...

AmirFX>>

selamat dah..

Cik Yatt said...

teha>>

yeeyy..!

Cik Yatt said...

chemay>>

kolej ape? sedehnyee

Cik Yatt said...

THE LEKAT LEKIT STORY >>

bole2..buku wrne2 ye..hehe

Cik Yatt said...

zOeY zAu YaH >>

skit je tu snarnye..hehe

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

besnyer...zaman kak is dulu xdepun baucar2 buku ni... uhuk3 (T___T) xaci~

Cik Yatt said...

hehe..tnye la PM..skrg die nk bgi akak ape lak..he

Myra Azraff said...

yosshhh..jeles!jeles! TT^TT

mr.syazwan said...

untung sungguh dpt mak cik yg baik hati mcm ni

pak ciknye pun baik gak ke??

hahaha

hafiz hafizol said...

untung ade vocer kan leh beli buku mewarna..kalau x , xde nye nak beli pakai duit sendiri.. haha :P

Mizz ErMa said...

wah, untung betul la c anak2 sedara tu sbb dpt mak sedara yg kemaen lg baek hati..hehehe

Cik Yatt said...

Myra Azraff>>

hehe..da hbes pon..tak yah jeles2 dah,,

Cik Yatt said...

mr.syazwan>>

hehehe..mesti la baik jugak...

Cik Yatt said...

hafiz hafizol>>

haha..jngn perli..untung la tu belikan gak tau.

Cik Yatt said...

Mizz ErMa>>

hehe...pasti dan pasti..yeah..

Hanie Dew said...

aku suke stationery. ala ko xnak share sket baucer kat aku. tsk.

mana nak donlod borang ni. ade link?