Sunday, January 1, 2012

Welcome 2012

akhirnya menjelma juga tahun 2012 yang dinanti-nantikan eh?? aku sambut kat rumah aje..depan tv dengan ibu aku, cukup la..takde la leteh-leteh nak bersesak dengan orang ramai ye dak?? dapat jugak aku tengok faizal tahir nyanyi live..hahahaha..

selamat tahun baru aku ucapkan kepada semua rakyat malaysia..semoga tahun 2012 adalah tahun yang baik untuk korang..mulakan dan akhirinya dengan baik..insyaAllah..untuk hidup ini, aku harap pun begitu..kenangan-kenangan 2011 yang pahit simpan je kalau rasa nak simpan..yang indah aku bawak bersama ke tahun 2012 dan 2012 tahun dimana kita mula mencipta kenangan..marilah bersama-sama mencipta kenangan yang indah-indah..


penuhilah hidup anda dengan senyuman..tak la cepat nampak tua..kan..kan..?? hahaha..begitu juga dengan senyuman orang disekeliling kita..semoga kalian berbahagia hendaknya..kepada kawan-kawan blogger..semoga korang always succsess..gudluck..!!! :)

19 comments:

Gua said...

samalah kita. sambut kat rumah je. kurang sikit dosa. hehe :)

AmirFX said...

Selamat Tahun baru!

khairul said...

happy new year la tgh packing nk balik penang lepas seminggu cuti kt KL

H.J said...

kenangan pahit pom kena cipta jugak ni..

Zaidi Zain said...

semoge tahun 2012 lebih memberi kejayaan pade semua yer.....

Edy Fee said...

selmat tahun baru..yerr semoga ape pon kita buat berkat n success...yeay

u.m.i.e said...

saya sambut kat luar . hehe .
selamat tahun baru :)

Pondok Usang said...

selamat tahun baru juga dik..

Alif said...

selamat tahun baru

Juliet_iRa~" said...

selamat tahun baru..:)

semoga ceria2 selalu...heee

::FAIZ FARISH:: said...

hp new year... :)

kechixx said...

happy newyear;)

hehehee;)

betul ke berminat dengan Animalpillow case?;)

Heheheheee;)

Kalau berminat msg saya k;)

miss Fyqa said...

fyqa pun sambut kt umah je . hee :)

Finaz Jaafar said...

eh eh eh FT FT FT !!!

happy new year ! =D

mr.syazwan said...

selamat tahun baru

moga lebih


F
U
U
U
Y
O
O

untuk tahun ini ye

=_=

Hanie_Dew said...

selamat tahun baru.sorry lamabr reply. bizisss beb. aku pun sambut kat umah. dpt tgk bunga api laagi byk. hehehe..

gudluck to you too.

Rtp Farra Arisha said...

happy nu year 2012 ;))

sLpmEpLz™ said...

HNY XD

sLpmEpLz™ said...

HNY XD