Monday, October 24, 2011

Marah Betul Camni..!!

hari nie aku pergi klinik kesihatan untuk buat medical cekup..aku pergi lepas zohor..kalau tak, pergi pagi..tapi bangun-bangun je dari tidur..aku telah mengalami sakit perut yang agak dasyat..kalau berdiri rasa sakit sangat kot..so terbaring jela aku..

bila dah makan ubat, muntah-muntah dua kali, tidur..baru la aku rasa okey sikit..ni pon nak lelapkan mata susah gile kot..kejup aku pusing kiri, kejup aku pusing kanan..adeh..parah-parah..ntah ape kene dengan perut aku..masuk angin, tapi tak mahu keluar..derita kot..

so dah okey..pergi la buat medical cekup..aku pergi klinik kerajaan..biasalah klinik kerajaan nie..memang kene sabar menunggu lakan..dah sabar aku menunggu..ade pulak problem..adeh...aku da la tengah tak berapa nak sehat..macam-macam hal pulak..ni punca dari kaunter la..bunguk..! dah la time daftar tu..laki tu..macam nak marah-marah..aku cakap baik-baik okey..pergh..! gila hangin..aku sangat pantang bila aku cakap baik-baik..orang nak kurang ajar..nasib aku sabar lagi..

pastu bila dah start problem..memang aku hangin lakan..senyum pon aku tak bagi..bahasa aku pun dah tak berapa nak tersusun time cakap..dah la aku tunggu punya lama..kejup masuk, kejup keluar..dengan tak larat pening kepala lagi..memang marah lakan..paling aku pantang adalah..kau nak layan pesakit..dengan gaya kurang hajar..please la hormat sikit orang..tak kira la orang tu muda dari kau ke ape ke..tolong hormat..aku kalau orang tak hormat aku..jangan harap aku nak hormat balik lakan..!


time tengah tunggu-tunggu tu..geram lak aku tengok baby nie..tembam gile..rasa nak dukung je..tapi segan nak cakap..lagi pun time tu aku tak sehat sangat..kang tumbang lak aku..hahaha


pastu tetibe lak datang lelaki ramai-ramai nie..mak aih..tetibe rasa seram..tak tahu la dorang nak cek ape..aku tengok semua melayu..sorang je india..adeh memalukan betul..sempat gak aku usya-usya muka..hahaha..takde koje..tapi tengok muka..tak la nampak macam penyagak ke hape..muke ala-ala suci gitew..tapi hakikat..hmmm..so jangan la kita menilai orang dari paras rupakan?? tetibe..hehe..





p/s: besok aku kene pi lagi sebab maseh ada yang tak selesai..adeh...

3 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

haha tembamnya baby tu

saye said...

sabo..yati..sabo.hee

budak penjara said...

dulu ex ak bakal doktor..hehe klu ko sakit msti ak suh ko g klnik dia.tpi skang juz kwn ngn je ngn dia..haha teringat la plak kt ex..tapi org laki x leh ingat2..msti cool..haha