Thursday, July 28, 2011

Sakit Sangat.!!!

semalam aku mengalami sakit perut yang amat sangat..macam-macam aku pikir, nak mati pun ada..huhu..malam tu perut aku dah mule rasa laen macam..aku just sapu je la minyak..pastu bangun pagi memang aku tak larat gile..gile..gile punye la.. sampai dua kelas aku ponteng, bila tekan je memang sakit sampai ke hati aku rasa sakitnye, nak muntah pon ade..huhu..nasib roomate aku tolong tuamkan perut aku dengan tuala panas, lege la sikit..pastu aku gagahkan la diri pergi klinik kolej aku ni, sebab kalau biarkan je susah kot nak baik..bila dah makan ubat tu rasa la kurang sikit walaupun nak jalan pon sakit..tapi dapat la jugak aku hadirkan diri satu kelas ritu belah petang punya kelas..huhu..


so hari ni aku dah rasa kurang sikit sakitnya, boleh menjalani hidup seperti biasa, bersama ubat-ubat yang aku perlu telan sebelum dan selepas makan..doktor kata mungkin sebab angin dalam perut aku ni tak nak kuar..so korang sila jangan tahan angin yang nak kuar tu ye..korang gak merana nanti..ahah..:)




ni la ubat yang aku kene telan..ada lagi satu, yang jenis cecair kaler puteh tu..aku paling benci makan ubat air..uwekk...! btw twngok ubat yang berkaler hitam tu nampak semat..ahaa..*ubat pon boleh semat kew??


p/s: sila jaga kesihatan korang.:)

3 comments:

mr.syazwan said...

semoga cpt sembuh yee

da nak puasa ni

baik cepat

=_=

mira blur said...

SEMOGA CEPAT SIHAT..

Ubat warna hitam,, comelnya!

Cik Yatt said...

mr.syazwan>

mekaseh..:)