Monday, December 20, 2010

kawan-kawan IPT aku...

erm..cepat betul masa berlalu, pejam celik, pejam celik..dah nak habis sem aku rupanya, rasa baru je daftar minggu lepas, baru je nak kenal-kenal dengan kawan-kawan..tak sangka masa cepat berlalu, tak puas duduk belajar dalam kelas sama-sama, gelak sama-sama, buat kerja sama-sama..indahnya..tiba-tiba aku terlintas takut lepas ni takde peluang macam ni lagi, harap-harap ada lakan..sekarang lagi berapa minggu je aku nak final, cuak beb..huhu..insyaAllah kita sama-sama berjaya eh kawan-kawan..seronok sangat time nie, dapat kumpul ramai-ramai, tangkap gambar sama-sama..bukan senang nak kumpul ramai-ramai macam ni, maklum la semua sibuk, kalah perdana menteri..hahahaha..nasib la kita ni tak ramai, lagi seronok macam nie, sebab boleh rapat dengan semua..kalau ramai-ramai sangat, tah la macam tak best..apa-apa pun kita kawan sampai bila-bila eh..

clAssmate (masscom)

asasi sem1 2010/2011

p/s: sayang korang semua..mmuahh!!

1 comment:

~syuQ said...

waa...mesra la korang ek 1 kelas