Monday, November 24, 2014

Selamat Hari Lahir Untuk Kami

Assalamualaikum..

cerita dah basi dah baru nak publish.. hehe. gambar dah lama dah upload dalam blog ni, tapi nak menaip tu mashaAllah tak tertaip.. haha.. macam biasa bulan november pasti akan ada entry khas harijadi.  tapi untuk tahun ni aku gabungkan je dua-dua ni kes malas teruk..hehe. ampun-ampun.

so besday kami tahun ni macam biasalah sambut jauh-jauh.. sedih tahu! tahun ni besday jatuh time aku praktikal so kat pejabatlah masa itu berlalu, tapi okey je sebab tak rasa macam stress pun macam tahun lepas sebab besday kat rumah. aku tak suka kalau besday aku time aku kat rumah. haha pelikkan? tapi itu realiti.


ni dah tiga bulan tak jumpa. kononnya minggu lepas nak jumpa, tapi en buah hati kelas pulak.. so tak tahulah bila boleh nak jumpa ni.. rindu gila dah ni! hehe.. takpelah kita merancang dia menentukan adalah tu yang terbaik tu. inshaAllah..


selamat hari lahir en buah hati. 1311.. dan selamat hari lagi yatt.. 1711.. 

dah seminggu berlalu tapi aku belum dapat makan kek walaupun sikit. so sesiapa sudi nak belanja kek tu boleh pm aku ye..hehe..

6 comments:

A Girl Like You said...

Happy birthday! :)

sufi said...

Org tu bz praktikal ye..hee

Ezy Loy said...

epy belated besday utk yat n buah atinye..
=)

E'in said...

happy belated birthday utk kamu berdua.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

Slmt hari lahir ya..

aishah nin said...

selamat hari kelahiran dear :)