Wednesday, April 4, 2012

Rindu Yang Terpendam

rindu yang tak dapat di luahkan kepada orang yang kita rindu.. kalau korang..ape yang korang rasa eh..?? hurmm..kalau aku...rasa....yang tak tahulah nak cakap macam mana..tengah rindu sangat-sangat nie..tapi tak boleh nak lepaskan rindu tu..huhu..

segala macam tak kena jer..otak nie, macam tak betoi dah..sadiskan?? sentiasa teringat......buat tu teringat dia...buat ini teringat dia..nak lelapkan mata pon payah....rasa macam ade yang tak cukup, ada yang kurang..huhuhuhu..




tak tahu la nak cakap ape lagi..nak katakan sekali lagi..yang aku terlalu rindukan dia..harap awak okey-okey sahaja...harap masa dapat berlalu dengan pantaskan..harap dengan apa yang berlaku ada hikmah yang sangat besar yang kita akan dapat nanti....aminn...



p/s: semoga kite berdua kuat untuk semua ini....=''( awak~

56 comments:

gdsbnga said...

kite pung rinduuu die hemm hemm . dah sebulan lebih tak jumpe .

Terbang Bersamaku said...

kalau rindu pergilah bertemu org yang dirindu..tak pun call@ mesej ke...(^___^)

BlueiceButterfly said...

~sabar2..mesti ada hikmah :)

AmirFX said...

Rindu gak nak makan waffle skrg nie.. huhu...

Hana Soffelia said...

Sangat menyeksa jiwa..

Cik Yatt said...

gdsbnga>>

sbulan..tak lama..cik yatt da 3 bln kot..huwaa

Cik Yatt said...

Terbang Bersamaku>>

tak bole nk kol..nk mesg..nk ketemu..huhu

Cik Yatt said...

BlueiceButterfly>>

ngah bersabar la ni.. =')

Cik Yatt said...

AmirFX >>

errr

Cik Yatt said...

Hana Soffelia>>

tersangat///hurmmm

azalia hjsalleh said...

hanya mampu nak suruh awok sabar je...

m!3yr4h_LolLy said...

ouh burung nyanyikanlah, katakan padanya aku rindu. hehehehe

Zakaria's daughter said...

touchingggg touchinggg bace nehh.
sobssss.

Mr.She said...

rindu itu anugerah.. cehh tetibe kn :P

Ana Farhana said...

singgah sini.. haiiii ^^ rindu spe tu ? wink2

Cik Yatt said...

azalia hjsalleh>>

ngah saba la nie..huhu

Cik Yatt said...

m!3yr4h_LolLy>>

klu la brung bole smpikan en..hee

Cik Yatt said...

Zakaria's daughter >>

sobss2!

Cik Yatt said...

Mr.She>>

smue anugerah..:)

Cik Yatt said...

Ana Farhana>>

si jejaka hati le.. =)

budakijaupendek said...

em takpe.
sbar ye yatt.
ade rindu bru la syok ketemu. hehe

Cik Yatt said...

budakijaupendek >>

yup..sabar.. tak saba nk lepas rndu tu puas2..

Liyana Zahim said...

Bersabarlah dan berkahwinlah dgn segera.. LOL.. :D

Edy Fee said...

amin...hrap semua baik2 sahja........hikmah tersembunyi

Cik Yatt said...

Liyana Zahim>>

ni mesti tngok smanis kurma ni.. ade rezki insyaAllah..

Cik Yatt said...

Edy Fee>>

amin..harap begitu

CintaZulaikha said...

rindulah dgn sabar ye dik...sumer ni banyak dugaannya..

shahrazali said...

hamboiiiii..ini betul2 rindu ni cik yatt..hehe..sabar k...lg lama,,lg mendalam rasa rindu,,lg mendalam rasa cinta...

klANA said...

ader hikmah disebalik rindu.. huhuhu

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

(^___^)

teha said...

call laa kalu rindu :)

-SUPERGIRL- said...

kite dah 3bulan xjumpe sidia . seksa nye rndu tuuhhh kite je tahuu . huhuk ! wah terluah psaan kat sini pulak . hahaha

Cik Yatt said...

CintaZulaikha >>

iye sis... ^__^

Cik Yatt said...

shahrazali>>

hee..hrap begitulah

Cik Yatt said...

klANA>>

insyaALlah...

Cik Yatt said...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽>>

:)

Cik Yatt said...

teha>> tah bole kol..tggu die kol je..

Cik Yatt said...

-SUPERGIRL- >> lebeh kurg cm cik yatt la..huhu..seksakan? hee..takpe..bole je..

Badrina Ibtisam said...

Awak.... Kita rasa benda yg sama.. :(

Cik Yatt said...

Badrina Ibtisam>>

yeke..huhu..`q

Hanis MY said...

smoga berkekalanull... aminn...

Hanis MY said...

sorry typo hehe, berkekalan......

Cik Yatt said...

Hanis MY>> amin2..insyaAllah.... :)

aRa ❤ aFiq™ said...

buat misscall lau rindu :)

Azkhieme said...

mmg susah kan lawan rindu.. rindu x penah kenal masa..

shafiq said...

hehe , aduyai , teringat plak kat dia , aiyoyoyo .

Cik Yatt said...

aRa ❤ aFiq™>> tak bole nk wat...hoho

Cik Yatt said...

Azkhieme>> btol..tak prnh knal masa...

Cik Yatt said...

shafiq >> ehem2..rndu letew..hehe

Nursyairah said...

haihhh. bersabar la. semoga berkekalan, aminn. :D

Nursyairah said...

haihhh. bersabar la. semoga berkekalan, aminn. :D

zOeY zAu YaH said...

ehem2..haha

Hanie Dew said...

aku dah lupa rasa rindu kat bf macam mana sbb dah jadi hubby..huhuhu..

tapi rindu kat family sentiasa ada..uuwaa...sadis woo setahun sekali je blk.

Cik Yatt said...

Nursyairah>>

insyaAllah..amin....

Cik Yatt said...

zOeY zAu YaH>>

heheee

Cik Yatt said...

Hanie Dew>>

rndu at hubby la plak..hehehe..

stahun skali je?? jrangnyee