Tuesday, November 8, 2011

My New Room

kali nie..penginapan yang aku duduk tak macam dulu dah..sekarang duduk bilik, dulu duduk rumah..huhu..maklum lah dulu time asasi biasiswa yang support..sekarang dah degree kene pakai duit sendiri..so tak bole la nak duduk tempat mewah-mewah dah..huhu..sekarang duduk bilik dengan roomate seramai empat orang..mula-mula aku agak cuak la gak..sebab nak dapat roommate barukan..takut tak okey je..tapi syukur alhamdulillah..dorang okey sangat, bole masuk la..bole wat gelak-gelak, gurau-gurau.. =)


nie katil aku..kedudukan kat tepi tingkap..ini memang terpaksa pilih tepi tingkap sebab senang nak sidai-sidai baju..kalau rumah dulu dah tersedia ampaian..sekarang ada ampaian, tapi kedudukan tak stategik..matahari tak kene..so nanti baju tak kering betul-betul nanti bau jadi tak okey..aku sangat tak suke..dan time asasi dulu..posisi katil kat tepi tingkap la paling aku tak nak sebab aku nie jenis agak penakut kot..hahaha..tapi sekarang, kena memberanikan diri jugak demi kebaikan yang ada..huhuhu..

dan aku baru tambah dua lagi bantal..time masuk awal-awal dulu aku bawak dua je..sebab malas nak bawak banyak-banyak..tapi dengan dua bantal, membuatkan aku tak berapa selesa nak tidur kot..aku dah terbiasa tidur dengan bantal banyak..balik raya haji..aku tambah jumlah bantal..hehehehe..yeyy,! dapat tidur dengan selesa..


ini pulak meja study aku..baru je hias softboard tu..dan beli wallpaper tu kat kedai time keluar pergi pasar tadi..hehe..semat tak hitam putih?? my febret kaler..hehehe..ahaa..btw sila abaikan periuk nasi yang interfrem tu..dulu rumah ada dapur..sekarang dapur tepi meja study je..hahaha..

so sekarang bermulalah kembali perjalanan hidup aku sebagai pelajar..bangun pagi untuk pergi ke kelas..hehehe..macam-macam perasaan..harap semua berjalan dengan lancar..dan dapat yang terbaik..doakan untuk aku keh.....




p/s: pi pasar tadi kakak member aku kata aku dah tembam..OMGeeee...hehehe

16 comments:

Anonymous said...

amboi..hitam putih hehe

AmirFX said...

Serius saya tido pun perlukan banyak bantal gak..

mr.syazwan said...

yg mana 1 bantal busuk?

yg warna merah tu erk?

=_=

Dkna Abza said...

teringat zaman belajar kat jb dulu..huhuuu...meja 1...katil 1...

::FAIZ:: said...

haha Komen Syazwan

Anonymous said...

bantal banyak la best tido. bole feeling princes gitu. hahahaha..jgn mimpi terhempap bantal sudah.

lawa softboard tu. kang penuh ngan pix bf je. kan. kan. kan.

Unknown said...

wah kemas je bilik hah..bagus2..anak siapa la ni =P

YattAkasah said...

zOeY zAu YaH>>

febret kaler..hee

YattAkasah said...

AmirFX>>

bestkan bnyk2 bntal..hehe

YattAkasah said...

mr.syazwan >>

hahaha..bkan la..mnede bntak2 bsuk ni..bjuk bsuk ad la..;)

YattAkasah said...

Adylia Qarissa>>

time blajr memg best.

YattAkasah said...

::FAIZ FARISH::>>

err..? hahaha

YattAkasah said...

Hanie_Dew>>>

aahaa..tau takpe..princess wanabe...

heheh..ikutkan mmg nk letak..tapi tak bole plak

YattAkasah said...

Finaz Jaafar>>

hehehe..anak a kasah la :)

vendoline said...

aduyai meja study ke meja kilang tu.hehehe semua ade

Dear Yayah said...

hamboi bilik die..bantal smpai tiga..periuk nasik semua ada..mcm nak tinggal terus je.. hahaha