Monday, February 21, 2011

Hasil tangan ibuku..

(sila abaikan metrik kad aku)

Shomell tak Pencil Case at atas??
ibu aku watkan tau..disebabkan ibu aku pandai menjahit..
aku tempah kat die jew..tak yah soh orang watkan..
shantekkan?? jangan jeles korang xde..hahaha..
aku punye yang kaler itam puteh..tu my pebret kaler okey..
yang pepel n hijau tu member akunye..
dorang nak gak macam aku..sebok..haha..
sebenarnye sorang je yang nak..iky, dienye kaler hijau..
sebab die takde pencil case..semua barang2 letak kat dalam beg je..
bese la orang bujang memang camtu..hahaha..
sebab tu die mintak tolong watkan tok die satu..
pastu sorang lagi lak dengar, so die pon menyebok nak gak..
buatkan la..kang nangis payah lak..haha..
BTW..aku memang sayang gile pencil case aku tu..
sebab ibu tersayang yang watkan..hihi


p/s: sape yang ibu die pandai menjahit..bole la tempah at ibu korang..jimat tak yah beli kat kedai..=)

19 comments:

wida said...

cantik..
hr tu jumpa handbag design byk zip cam tu gak..lawa!

HazHand said...

fuyohhh!! comel dan cantik!!!nak gak!! suh ibu wat kn k..stu je... xpon i bli..huhuh

YattAkasah said...

wida>>

hihi..mekaseh.. owh..ha'ah..rmai yg pakai beg camtu..tpi zipnye yg bole bkak satu jew..yg ni smue bole bkak..hihi

YattAkasah said...

HazHand>>

ai..suke gak kew?? ibu i snarnye pelik gak dak laki suke pkai pencil case camni..hihi

HazHand said...

ahahha,mne de,xsuke xsuke..kih3!!! td sje jelah..hahah

YattAkasah said...

HazHand>>

hhahahah..ko wat ayat cover wey..suke ngaku jela..hakhak

mr.syazwan said...

wah leh la buat GVIE AWAY mcm ni..

hehe

YattAkasah said...

mr.syazwan>>

hihi..kne tempah awal2 kat ibu la pasni..

::FAIZ:: said...

nice... kretif

P U C A T said...

buat bisnes pon ok..
jual kt kolej en..
hee...bytheway very creative..

man yusoef said...

dulu time skolah, akak sy suke buat pencil case sendiri...haha..bnyk kot dia buat

YattAkasah said...

::FAIZ FARISH::>>

ahaa..gabsahamnida!! =)

YattAkasah said...

P U C A T>>

hihi..bisnes?? erm..parents tak kasi la..
eheee..tQ..

YattAkasah said...

man yusoef>>

yeke..wah bagusnye jimat lakan..
mesti tak yah beli pencil case..

Liquid said...

nak jugak..... eheh

deDetz said...

heluu~ cantik pencil case C:

YattAkasah said...

Liquid>>

bole2..soh ibu anda wat..hihi

YattAkasah said...

Ace3103>>

hehe..mekaseh... <3

Ain Shdn said...

ko langsung tak terfikir nak buat untuk aku kan? nak pink white. Thanks !