Wednesday, October 20, 2010

ngantok


dua hari aku xtido der..haha..ni assgmentnye psal la..baru aku tau cmne rasenye wat assgment ni..tapi bile da siap..memang best nikmat die la..nasib la ad geng nak wat same2..kalau tak, agak seram la nak berjaga sorang..thanks la kepada klasmate aku..k huda..satu halnye bile xtido ni mesti la kes ngantok dlam klas..haha..yang paling dasyat time kelas aqidah la..bapak mata ni xbole tahan..penat kot aku membuntangkan mata nak ilangkan ngantok..last2 terlelap gak..adeh..sian gile at ustaz yang ngajar aku tu..lagi 1 hal, sore die bpak la romantik..lagi la wat mata aku ni bertambah ngantok...haha..mintak maap la ustaz..saya xwat lagi pasni..so malam ni, aku dpat tido..best gile..sian katil aku rindu at aku..sebab time aku xtido, member aku mlantak tido at katil ak..memg bahgie..huhu..btw..miz gile at my pillow..lalala..

2 comments:

hasrul hassan said...

ish ish ish .. sampai tak tidur tu .. badan kena rehat dik .. mana leh tak tido .. kesian kat badan ngan otak :P

http://hasrulhassan.blogspot.com

nurul said...

hehe..2 hri je..pas ni tido awl da..memg pnt..tpi nk wat cmne an..da tnggungjwb...tQ nsiht..;)