Saturday, February 9, 2013

Peneman Yang Setia

Assalamualaikum..

semalam kite dapat jumpa buah ati kite..tapi kejap je dapat jumpa.. sob..sob..takpela..kejup pun okey dah..dapat tengok depan-depan..sebelum ni dengar suara je..owh sadisnye bunyi orang yang bercinta jarak jauh ni..hehe.. bercinta jarak jauh takpe..berkahwin jarak jauh..tak mahu!!!!

jumpa ni pun sebab en buah ati nak beli fon baru.. roomate aku pun nak beli fon baru.. so kalau beli lebih dari satu boleh dapat kurang banyak sikit en..aku temankan je..dah ada s2 nak beli lagi.. naya kene bebel dengan ibu hehe..en buah ati beli xperia V..roomate beli HTC..untung la fon canggih..ahaha


yang tengah-tengah tu kawan baik en buah ati kite.. thanks nuar sudi teman en buah ati kite datang sini..ni kali kedua kitorang jumpa..dan nuar okey..memahami la jugak..haha..maklum la bila kekasih jarang jumpa cam kitorang nikan..dan dia pon boleh masuk dengan aku..so tak la rasa janggal gitu..


ni lak roomate yang membeli fon baru, kemain khusyuk die membelek pon..haha..akhirnya dapat gak beli fon baru sebab fon lama die macam-macam masalah..kalau aku, fon tak bermasalah pon nak beli lagi yang baru..sila jangan buat contoh ye..tak bagus ye adik-adik..haha..

lepas dah beli fon semua, en buah ati dah balik dulu dengan nuar..aku dengan mus stay lagi kat The mines sebab ada barang lagi nak cari.. en buah ati kena balik awal sebab nuar nak kene pergi ambil kakak die..so kene tinggallah aku..sob..sob.. aku kena tinggal dan aku okey.. bukan selamanya, tapi sementara..


p/s: walaupun sekejap..tapi tetap kenangan.. :)

3 comments:

SYAH'IZZAT said...

untunglah ade peneman :p

E'in said...

untung laa beli fon baru.....

inche hlovate said...

bila la dapt tukar phone beru ni :(