Monday, November 21, 2011

SSPN Punye Hal

okey hari nie aku terpaksa bangun awal pagi walaupun kelas start pukul 10.30..di sebabkan nak uruskan akaun SSPN.. serius benda nie agak menyusahkan..huhuhu.. sebab maybank takde dekat dengan kawasan kolej aku..aku pergi ke kajang dengan kakak classmate aku..nasib die orang sana..tahu jalan..senang sikit, dah le terkejar-kejar masa takut lambat ke kelas..huhu..btw..alhamdulillah selesai..fuhh.!


owh ini adalah aku, disebabkan stress yang dasyat..jerawat pun menjadi-jadi secara dasyat..argghh.!! aku inginkan kembali kulit seperti sebulan yang lepas..huhuhu..btw..bulan nie..memang aku agak stress.. macam-macam benda yang berlaku..huhuu..kusut-kusut..


owh, ini pulak adalah classmate aku..k shida..thanks a lot..sudi temankan dan drivekan untuk ke kajang..huhu..terharu nie..time dah nak balik..kitorang dok kejar masa..die telah memandu secara dasyat..dan aku pun dok membebel secara dasyat..ahaha..kenapa asek gunak perkataan dasyat nie?? errr..

dan..dan..bersarapankan mcdonald's..wooo..hahaha..first time aku beli sarapan dekat McD.. aku beli sausage McMuffin dengan air teh.. ni pun dah berapa ringgit tak berapa nak kenyang lak tu..haha..beli roti canai lagi baik..untuk sekali sekala takpe..


dan akhirnya, sampai ke kelas pukul 11.00..haha..hamek setengah jam lambat..nasib lecture okey.. fuh lege.....





p/s: di sebabkan tekanan yang agak dasyat kebelakangan nie..hati nie, bende kecik pon cepat je nak tacing..huhuhu..air mata senang je meleleh-leleh..adehhhh.....

11 comments:

SYUHADA said...

salam..
uit,eh..akaun sspn wajib ke? aku xbuat pon....?

AmirFX said...

Waaaa.. MekDI.. Lama dah tak membedal makanan d MekDi...

miss Fyqa said...

kita pun lom prnah la bekpes ngan mekdi.. huhu

zOeY zAu YaH said...

tingin mcd dah huhu

Pocket said...

sspn memang leceh.

sarapan mcd xkenyang!

:D

Adylia Qarissa said...

kawan tu macam takut2 jer bawak kereta.. :p

Cik Yatt said...

SYUHADA>>

skrg kne wat la

Cik Yatt said...

AmirFX>>

jum pi mmbedal..ahaha

Cik Yatt said...

miss Fyqa>>

jum pi..hehe

Cik Yatt said...

Adylia Qarissa >>

bkn tkut..clumsy ja

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

dapnye mekdi..nyum2..