Tuesday, January 24, 2012

Metrik Kad Baru.!

akhirnya..setelah sekian lama aku menanti..siap jugak kad metrik baru aku..dah nak habis sem pon..baru lah dapat..tak tahu la nak kata apakan kalau satu sem tak siap-siap lagi..bile dengar kad metrik baru dah siap..owh sungguh keterujaan korang tahu..hihihi..teruja nak tengok gambar kat kad tu..elok ke tak..

punyalah semangat nak ambil kad metrik baru sanggup tunggu dengan sabar tu..heee..nasib la tunggu tak lama sangat, aku ambil hari jumaat lepas time tu dah la nak kuar..takut tertinggal bas kolej..dah la bas kejap lambat kejap cepat..kang tertinggal tak naya..naim prebet kene 3 ringgit..adeh..beli nasi kenyang..


yang gambar atas nie, metrik kad lama aku time asasi..sebelum dapat kad metrik baru..kolej bagi kad metrik sementara, kertas warna oren..kaler oren memang untuk ijazah..tapi tak mahunye aku pakai..aku cover dengan yang lama nie..tak la nampak budak baru sangat..hahaha..bajet senior..


tara...!! nie die kad metrik baru.. nasib muke oke..kalau tak nagis guling-guling kat tengah jalan raya..*tipu.. tapi gambar cam cacat sikit..nie yang majuk 238 minit nie..grrr..tapi takpe la..janji aku nampak shomell..OMGeee..hahahahha..

banyak perubahan dengan kad metrik baru..ce korang tengok betul-betul..perubahan yang paling ketara ape??? alaa..tentu-tentu la gambar aku..hehehe..ye dak?? dulu shomell sikit..sekarang shomell banyak..*mati puji diri sendiri lagi..hehehehe..perubahan yang lain..tulisan logo kolej aku, nie tulisan logo yang terbaru..pastu tulisan yang belah kiri tu..kad yang lama tak berapa jelas..yang baru jelas nyata dan terang..sapa yang tak nampak tu..tak lama la tu..ngeh3..



p/s: dapat kad baru pon aku tetap pakai time perlu je..ngee..#degil

23 comments:

iAmCekbolat said...

kad baru.. semngat lah! bljar rjin2 tahu ye kak =)

Cipina said...

kad matrik sy dulu2 saya sendiri segan nak tengok..buruk beno :P

Amir said...

Kad matrik gua tak pernah tukar, gua okay.

ezy.fia said...

lg comel!
hehee

Ce'gu JAERA said...

lepas belajar kad matrik saya xda yang selamat.. sumanya hancur lebur.. ehehehe

AmirFX said...

Time belajar dulu kad matrik simpan dalam beg jer.. Tak pernah keluar pun.. haha...

Ujang9897 said...

ala takyah pakai pun kad matrik..=)

Blog Sang Pria said...

wahhhhh..untung la dapat kad matrik baru..hehehe..jum la singgah blog bob jap..heheh

Joe_Hans said...

dapat kad baru, semangat pown mestilar baru tau.. ;)

Anonymous said...

kita punya kad matrix pun lebih kurang macam ni^^

eh sama la.. tp kolej lain^^

YattAkasah said...

CekbOlat-bOlat>>

hehehe..takde kad bru pon rjin he..

YattAkasah said...

Fina Fento>>

hehe..bese la muke dulu2

YattAkasah said...

Amir>>

lu chill der

YattAkasah said...

Ezy Chiaki>>

muke trbru,,heee

YattAkasah said...

Gen2Merah>>

syg tu..knangan.

YattAkasah said...

AmirFX>>>

sme je pon..time prlu je kuarkan

YattAkasah said...

Ujang9897 >>

time perlu kne bro..klu tak saman 50 hinggit.

YattAkasah said...

Mr Bob Merepek Lagi>>

untung skit la.hehee

YattAkasah said...

Joe_Hans>>

smngt bru sntiase ade.hehe

YattAkasah said...

El-Janna>>

yeke..ksi tnjuk.? hehe

Hanie Dew said...

gamabr aku tak pernah nya cun kat kad metrik.hhuu..masih simpan sampai skrg. kenangan tuuu...

YattAkasah said...

Hanie Dew>>

hee,,,takpe muke sndri cun..

Blog Sang Pria said...

hehehe..syarat syarat tue kene tanye sendiri kat PA awak..dia akan terang kan pasal syarat syarat baucer nie..