Friday, November 16, 2012

Untuk Jue & Hanie

member aku ada bagi aku majalah lisa..first time aku baca majalah ni, kalau member aku tak bagi agaknya tak pernahlah aku nak baca majalah ni ha..haha..sekarang jarang dah beli-beli majalah ni..kurang dah mood nak membaca majalah..dah bertukar kepada buku masakan..eceh! hahaha..


lepas tu dok membelek-belek majalah ni aku ternampak satu gambar yang aku macam kenal orangnya..tengok banyak kali..sah! memang kenal..member blogger aku rupanyaa.. Jue & Hanie..


kalau tak caya ni bukti depa dalam majalah..untung la femeskan..haha..lain kali nak femes ajak aku jugak keh..hikhik.. okey beb.. ni untuk korang..muaxx!

12 comments:

Hanie Dew said...

Weeee~~~~ thank you darling..ktrg pun xtau kuar majalah lisa bila..samai dah give up caril..hihi..#terharu.

Liquid said...


kalo dh bace buku2 masakan tu bole la wat utk incek liquid eheh

cik abbit said...

hye cikAbbit lawat sini sambil makan anggur

ezy.fia said...

pemes la dorg masok mjlah.. hehe

YouSOF said...

Macam mana JueHanie boleh masuk dalam tu?? *jeles* ;D

syahirooAhmad said...

peh dah sebaris dgn FL

wahida said...

tak pernah baca majalah ni...

best tak content dia?

-meeSUPERGIRL- said...

mjlh baru ke neh?? mcm feminin jee .. kne dgn kitekite neh .. auww

E'in said...

ein pun xpenah bace majalah nie... hehe

Unknown said...

xpenah baca lg majalah lisa ni,heee:)

Jue said...

Wah tq dear!!! Tharu! *mata berkaca kaca* hug virtually!

Anonymous said...

Bila pula hendak masuk majalah? :-)