Saturday, November 17, 2012

My Day..

hari ni 1711 lah!! hari special aku tuh..hehe.. alhamdulillah.. cukup dah umur aku 21.. muda belia lagikan..haha..tahun ni besday aku hepy..tak macam tahun lepas sedih je..huhu..sadis sungguh..sejak tu, aku dah set kat otak aku,,tak mahu sedih-sedih dah..sentiasa gembira walaupun apa yang berlaku..ewahh..


tengok berseri-seri gitu wajahku..haha..nak senyum macam ni je..tak mau memonyok..buah ati pun pesan kena senyum..sebab aku senyum manis..haha okey yang ni tipu..

terima kasih kepada mereka yang wish besday aku..alhamdulillah masih ada yang mengingati diri yang kerdil ini.. list wish aku akan buat dekat entry lain keh..nak letak kat entry ni..aku tak larat nak cek satu satu dekat fon bagai..badan letih sangat dah..yang penting..buah ati orang pertama yang wish besday aku...mmuah..love u B...okey nak tidur dulu..gudnite sahabat..



p/s: esok nak pergi kenduri kahwin BRO.

16 comments:

Liquid said...

hee happy birthday ea... sok plak bday mymom hee dekat2 jek

Mizz ErMa said...

da besar panjang da, da boleh kawen lah..hik3, pape pon, epy bufday utk cik yatt..semoga epy2 selalu..=)

ezy.fia said...

epy besday awk!
=)

Unknown said...

eh kita sama umur? haha happy birthday to u! :p

Salina Mat Isa said...

Happy birthday yatt..

Sarah Mnasir said...

Woahhh ! Bufday skali knduri bro ? Happy birthday dear :)

Anonymous said...

Kalau senyum sokmo akan awet muda. :-)

kindergartenlibrary said...

wah . besar da

:P

comel !

Unknown said...

Hah... macam tu lah bagus :) kan cantik bila senyum selalu.

vendoline said...

ahha hepi bufday...belated.huhuhuuh

Lyaa Suriany said...

happy belated besdaaaay

HanisLazimAndTheShaklee said...

hepy belated beday yunk..
waaa beday kita dekat2 je..
hihi may Allah bless u dear :)

Hana Soffelia said...

happy belated befday dear.. may ur wish come true. ^_^

inche hlovate said...

happy belated buzday :) kita sebaya la hihi

ainraus said...

happy belated birthday! and stay pretty okay? :)

♥ sitifarhana ♥ said...

hepy bfday yayang :)